اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

مشکل کاغذ مطبوعاتی‌ها حل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: یکی از مشکلاتی که اهالی رسانه با آن مواجه بودند، مشکل کاغذ بود که این مشکل با اقدامات صورت گرفته حل شده است.

مشکل کاغذ مطبوعاتی‌ها حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری جشن روز مازندران در مرزن‌آباد در نشستی با خبرنگاران چالوس افزود: خبرنگاران غرب استان از جوش و خروش خوبی برخوردارند و این پویندگی و شادابی قابل تقدیر است.

وی استقبال مردمی از جشن روز ملی مازندران را بسیار خوب ارزیابی و تصریح کرد: هدف از برپایی این جشن در مرزن‌آباد توجه به تاریخ مناطق مختلف استان و همچنین توجه به توانایی هنر بومی محلی آنان است که آنچه که امروز شاهدش بودیم، جشنی بیاد ماندنی بوده است.

وی رونمایی از چند کتاب با رویکرد مازندرانی، غرفه‌های صنایع دستی و لباس محلی و سنت‌های متعلق به مازندران، برنامه‌هایی آیینی سنتی، موسیقی بومی و محلی را از جمله برنامه‌های این جشن برشمرد و تصریح کرد: 20 غرفه فعال در این جشن هر یک به تنهایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این نشان از هنر غنی و کهن بومی سنتی این دیار است.

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه به زودی جشنواره عکاسی با مضامین قرآنی در سطح ملی در این استان برگزار می‌شود، ادامه داد: برپایی برنامه‌های هفته کتاب در تمام شهرها و بخش‌های استان، تجلیل از مولفان و ناشران استان و نمایشگاه کتاب در بهمن ماه از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل است.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید دستگاه‌های فرهنگی را به صورت ویژه ببینند، گفت: یکی از مشکلاتی که اهالی رسانه با آن مواجه بودند مشکل کاغذ بود که این مشکل با اقدامات صورت گرفته حل شده است.

ابراهیمی در ادامه اظهارداشت: با برگزاری دور جدید انتخابات خانه مطبوعات استان مازندران شاهد تغییرات مثبتی در راستای بهبود مطبوعات استان خواهیم بود.

نشست خبری در کلاس درس

به گزارش فارس، با توجه به اینکه جشن روز مازندران در محوطه مدرسه همافران مرزن آباد برگزار شده بود، نشست خبری مدیرکل و خبرنگاران که با حضور معاون، مدیر حراست اداره کل و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس در کلاس چهارم این مدرسه برگزار شد.

برگزاری این نشست در کلاس درس در کنار یاداوری خاطرات برای خبرنگاران از روزهای مدرسه، خاطره‌ای به یادماندنی برای حاضران به وجود آورد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول