اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد:

راه‌اندازی ایستگاه مطبوعات برای شهروندان برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از راه‌اندازی ایستگاه مطبوعات برای شهروندان برازجان خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه مطبوعات برای شهروندان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی عصر امروز در نشست با فعالان کتاب و کتابخوانی دشتستان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: زحمات تمام افرادی که در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت دارند قابل احترام و تقدیر است و راه رهایی از روزمرگی در زندگی، استفاده از اندیشه‌های نو و پویاست.

وی بهترین راه ایجاد انگیزه و خلاقیت را نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و راه‌یابی کتاب به درون خانواده‌ها دانست و افزود: اگر ما نیروهایی خلاق داشته باشیم یقیناً این امر موجب تسریع در روند توسعه و پیشرفت جوامع انسانی خواهد شد.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروهی متشکل از افراد دلسوز و صاحب نظر شهر برازجان و استفاده از ایده‌ها و نظرات آنان امیدواریم شاهد به واقعیت پیوستن این موضوع در آینده‌ای نزدیک باشیم.

حسین‌آبادی اذعان داشت: شهرداری بر زندگی همه انسان‌هایی که در مجموعه شهری زندگی می‌کنند به نوعی تاثیرگذار است که علیرغم مشکلات عدیده در زمینه‌های عمرانی و زیباسازی، سعی کرده‌ایم در مسیر توسعه فرهنگی شهرمان استوارتر از پیش قدم برداریم.

وی در ادامه از راه‌اندازی ایستگاه مطبوعات برای شهروندان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این امر انجام شده و ظرف روزهای آینده این ایستگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی مجری‌فرد سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان نیز از کم و کاستی‌های کتابخانه‌ها و راه‌های تعامل شهرداری با این نهاد مطالبی بیان کرد.

در پایان این مراسم از کتابداران برازجانی تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول