اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

اردوهای راهیان نور راهبرد مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان راهبرد مقابله با جنگ نرم برای نوجوانان طراحی شده است.

اردوهای راهیان نور راهبرد مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد عصر امروز در آیین اعزام کاروان راهیان نور در این شهرستان این سفر را سفری زیارتی و معنوی خواند و اظهار داشت: قرار گرفتن در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و هفته بسیج ارزش این اردو را دو چندان کرده است.

وی همه این سه مناسبت را مرتبط به یکدیگر دانست و افزود: عزت امروز بسیج به برکت عاشورای حسینی و پیروی از این امام همام و بزرگوار است.

شهدادنژاد کسانی را که در این سرزمین جنگیدند، اقتدا کننده به انقلاب و عاشورای حسینی ذکر و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان راهبرد مقابله با جنگ نرم برای نوجوانان طراحی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: رزمندگان ایران در نبردی نابرابر در مقابل تمام دنیا، نبرد تن در برابر تانک، حداقل با حداکثر و تجهیزات پیشرفته بلوک شرق و غرب در مقابل ادوات جنگی ناچیز با تمام وجود مبارزه کردند.

شهدادنژاد تعداد دانش‌آموزان اعزامی را یک هزار و 212 نفر ذکر و عنوان کرد: در این سفر پنج روزه دانش‌آموزان دختر سال دوم دبیرستان شهرستان جیرفت به همراه 30 نفر از عوامل اجرایی با 27 دستگاه اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام تدابیر امنیتی برای برگزاری این اردو اندیشیده شده است، ابراز داشت: امیدواریم با همکاری تمام دانش‌آموزان و عوامل اجرایی بتوانیم اردویی سالم و معنوی برگزار کنیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این آیین اظهار داشت: از طریق ایمان، دعا و عبادت می‌توان با خداوند متعال ارتباط برقرار کرد.

علی‌اکبر علیدادی با تأکید بر اینکه برای برقراری این ارتباط به معرفت نیاز است، بیان داشت: گام نهادن در مسیر راهیان نور در ماه پیروزی خون بر شمشیر توفیقی بس عظیم است.

وی با اشاره به اینکه به همراه هر گروه یک مبلغ زن برای پاسخگویی به احکام شرعی دانش‌آموزان حضور دارد، اذعان داشت: اردوهای راهیان نور با همکاری اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت نیز با تذکراتی به دانش‌‌آموزان خواستار ارائه انتقادات و پیشنهادات آن‌ها برای برگزاری هرچه بهتر اردوها شدند.

انتهای پیام/8001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول