اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اعزام کاروان راهیان نور تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: قرار نیست بعد از حادثه اخیر و کشته شدن تعدادی از دانش‌آموزان اعزام کاروان راهیان نور متوقف شود.

اعزام کاروان راهیان نور تعطیل نمی‌شود

احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: مرحله اول اعزام‌های ما که شامل اعزام دختران دانش‌آموز بود به تعداد 7 هزار نفر انجام شد و مرحله دوم مربوط به گروه پسران از دی ماه شروع می‌شود.

وی ادامه داد: در اعزام کاروان راهیان نور که با مشارکت سپاه و دستگاه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد سعی می‌کنیم در کنار راویان روحانیون، مربیان، فرهنگ‌یاران پلیس و همراهان پلیس دانش‌آموز را نیز برای صیانت از مقررات راهنمایی و رانندگی اعزام کنیم تا آنها بر نحوه سلامت تردد و جلوگیری از برخی تخلفات نظارت داشته و اقدامات لازم را انجام دهند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در مرحله اول اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی مشکل خاصی برای دانش‌آموزان استان اردبیل به وجود نیامد، اضافه کرد: در مرحله دوم نیز سعی می‌کنیم با بررسی و آسیب‌شناسی مرحله اول مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

محمودزاده ضرورت اخذ رضایتنامه از اولیا و مربیان را برای اعزام یادآور شد و گفت: امیدواریم با پیش‌بینی خودروهای مناسب که باید گواهی سلامت فنی را دریافت کنند سفر کم‌حادثه‌ای را در مرحله دوم اعزام‌ها شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بالغ بر 299 مرکز غیردولتی پیش‌دبستانی در اردبیل فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در این مراکز که اغلب دارالقر‌آن‌ها متولی آن هستند 9 هزار نوآموز مشغول فراگیری هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل به شهریه 380 هزار تومانی این مراکز اشاره کرد و افزود: شهریه مدارس غیردولتی اردبیل در مقایسه با متوسط کشوری از پائین‌ترین سطح برخوردار است.

محمودزاده در پایان سخنان خود با بیان اینکه اردبیل در بین 32 استان کشور رتبه عالی را در پروژه مهر به دست آورده است، گفت: این استان در توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای نیز جزو استان‌های تراز اول کشور است به طوری که براساس مجوز شورای آموزش و پرورش استان اردبیل حدود یک میلیارد تومان برای تجهیزات هنرستان‌ها و هوشمندسازی مدارس اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول