اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب - 9

قاسمی: راهیان نور سرفصل بودجه جداگانه‌ داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار گفت: راهیان نور سرفصل بودجه جداگانه‌ای داشته باشد که این اردوها کاملا داوطلبانه و عاشقانه است.

قاسمی: راهیان نور سرفصل بودجه جداگانه‌ داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار گفت: اوج تفکر بسیجی با روحیه گذشت و ایثار در دفاع مقدس تحقق یافت که هم‌اکنون در فضای اداری جامعه به آن نیاز داریم.

وی رمز ماندگاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را پایبندی به این تفکر و روحیه دانست و افزود: راهیان نور سرفصل بودجه جداگانه‌ای داشته باشد که این اردوها کاملا داوطلبانه و عاشقانه است.

فرماندار فریدونکنار بیان کرد: بعضی مدیران عملکرد خوبی نداشته و طوری برخورد کرده‌اند که اجباری به نظر رسیده است.

به گفته قاسمی، برخی رسانه های کشور فضا را برای سوءاستفاده دشمنان آماده می‌کنند اما باید تیترهای رسانه‌های داخل جامعه را به سوی ارتقا و احیای روحیه امید در مردم سوق دهد.

وی با تاکید بر اینکه امریکا فضای حمله نظامی به هیچ کشوری را ندارد، بیان کرد: مشکلات مالی، بانکی و شرکتی گسترده امریکا را از ورود و دخالت نظامی به هر کشوری بازداشته است.

قاسمی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در خرداد 92 گفت: برخی سیاست‌مداران و خواص حتی خارج‌نشین ایرانی، پیام ادامه فشارها علیه مردم و نظم را به غرب صادر می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم تحلیل درست سبک مدیریتی کشور، متوقف کردن پیشرفت ایران و کاهش رفاه مردم را از مهم‌ترین برنامه‌های محوری غرب علیه جمهوری اسلامی برشمرد.

به گفته فرماندار شهرستان فریدونکنار، ریزش مقبولیت و جمهوریت و ریزش حمایت مردمی نظام با ایجاد نارضایتی از جمله برجسته‌ترین اهداف غرب است.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول