اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیج در تداوم دفاع از انقلاب، فداکاری و جانبازی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج در تداوم دفاع از انقلاب و عاشورا فداکاری و جانبازی می‌کند.

بسیج در تداوم دفاع از انقلاب، فداکاری و جانبازی می‌کند

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: احیای دین و فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام امام حسین (ع) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در شرایطی قیام کرد که ظلم و جور در بلاد اسلامی رواج یافته بود، افزود: یزیدیان زمان با انجام حرکت‌های خلاف شرع اسلام هر جنایتی را در جامعه انجام می‌دادند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اجرای تکلیف الهی را از اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و افزود: مبارزه با ظلم و ستم یزیدیان از دیگر اهداف این قیام بود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای زنده نگه‌داشتن دین اسلام جان و خانواده خود را تقدیم کرد، خاطرنشان کرد:‌ زنده نگه داشتن قرآن و عترت در جامعه از دیگر اهداف این قیام بود.

سردار کرمی با بیان اینکه عاشورا درس و عبرتی برای همه افراد جامعه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: حفاظت از اسلام و احیای دین اسلام از دیگر اهداف این قیام بود.

وی پاسداری حضرت زینب (س) را از خون شهدا از اقدامات ارزشمند جامعه اسلامی برشمرد و گفت:‌ اقدامات حضرت زینب (س) موجب ماندگاری قیام عاشورا شد.

*تدبیر امام خمینی (ره) موجب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان شد

سردار کرمی تدبیر امام خمینی(ره) را در برابر توطئه‌های دشمنان کارساز دانست و گفت: تدبیر امام خمینی (ره) موجب بیمه شدن انقلاب شد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با تدبیر امام خمینی(ره) در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی شد، افزود:‌ همه مردم برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام پای کار آمده و با تشکیل بسیج بیست میلیونی زمینه توسعه کشور را فراهم کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی نیروی اطلاعاتی فعالی در کشور وجود نداشت، خاطرنشان کرد: مشکلات به وجود آمده در کشور در نقاط مختلف با بسیج عمومی مردم در قالب تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) و راه‌اندازی پایگاه‌های مختلف رفع شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم و بسیج عمومی موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد، افزود: مردم برای پاسداری از انقلاب اسلامی پای کار آمده و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند.

سردار کرمی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی از سوی دشمنان تصریح کرد: با نفس مسیحایی امام و حضور گسترده مردم در جبهه‌های حق علیه باطل، جنگ به نفع کشور پایان یافت.

وی با بیان اینکه رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس در قالب نهاد بسیج حماسه آفریدند، افزود: شجاعت، شهادت‌طلبی، معنویت و خلوص رزمندگان موجب شد تا رزمندگان با جلوه‌های عاشورایی حماسه‌های بهتری را خلق کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان معنویت، شور و شوق و ارتباط با خدا را از دلایل پیروزی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:‌ فرهنگ عاشورایی در طول دوران دفاع مقدس جاری بود.

وی با بیان اینکه با ورود بسیج شور و نشاط در جبهه‌ها افزایش یافت، تصریح کرد: حضور بسیج موجب ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان شد.

سردار کرمی ادامه فعالیت‌های بسیج را پس از دوران دفاع مقدس مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف امنیت، مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، محرومیت‌زدائی، سازندگی و خدمت به مردم موجب کسب دستاوردهای مطلوبی شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در طول 33 سال گذشته موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا خدمات مطلوبی را عرضه کرده است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول