اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

بسیج عالی‌ترین جلوه ایثار را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج در جبهه‌های نبرد و در همه عرصه‌ها عالی‌ترین جلوه‌های ایثار و دلدادگی به مکتب امام حسین (ع) را به نمایش گذاشته است.

بسیج عالی‌ترین جلوه ایثار را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده صبح امروز در نشست با مدیران کل استان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس عالی‌ترین جلوه‌های ایثار و شهامت را به نمایش گذاشت در حالی که هیچ مسئولیتی جز تکلیف الهی و اسلامی نداشت.

وی بسیجیان را نمایش دهنده بصیرت و جلوه‌های والای شهادت اعلام کرد و افزود: این رزمندگان در مقام دشمنان تا بن دندان مسلح با تمام قوا جنگیدند و بر همین اساس بود دشمن هیچ وقت نتوانست از توطئه‌های خود سودی ببرد.

وی با بیان اینکه ملت ما در هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه چهره آرامش را ندید افزود: مردم ما با تمام توان وارد کار شدند تا دشمن نتواند آسیبی به ما وارد سازد و این همان روحیه بسیجی است که ما آن را در همه مردم کشور ایران سراغ داریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل قاطبه بسیجیان را دارای روحیه و اعتماد به نفس والا اعلام کرد و افزود: اینها با عشق وارد مکتب شهادت شدند و با پیروی از قافله سالار این کاروان مقام عظمای ولایت هنوز هم دشمن را در بسیاری از توطئه ها ناکام ساخته‌اند.

وی بیان داشت بسیج در تمام عرصه‌ها هیچ گاه کم نیاورد، ماموریت خود را به خوبی انجام داد و امروز مشاهده می‌کنیم بسیجیان ما در جبهه‌ای دیگر در حال نبرد با خصم هستند.

وی افزود در حالی که در زمان جنگ حتی یک قبضه کلاشینکف هم نداشتیم اما با مقاومت خود هشت سال جنگ تحمیلی را آفریدیم و در حالی که دشمن گام به گام در خاک ایران پیشروی می‌کرد اما هیچ گاه به آنان اجازه ندادیم پا را فراتر از حد معمول بگذارند به طوری که فرمانده ارشد آنان اعتراف می کردند تنها داشتن روحیه الهی می تواند چنین حماسه‌سازی را ایجاد کند

وی گفت ما امروز هم در عرصه نابرابر اقتصادی و فرهنگی با دشمن در حال نبرد هستیم و تنها عنصری که می تواند ما را در این امر باز هم پیروز میدان کند داشتن روحیه بسیجی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: اگر با روحیه عاشورایی و امام حسینی حرکت کنیم تمام مشکلات قابل حل است وگرنه با برانگیختن احساسات مردم برای انجام کاری نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی در ادامه سخنان خود به هفت حربه دشمن اشاره کرد و گفت: تشدید تحریم‌ها عملیات اطلاعاتی جنگ روانی پر دامنه بی‌ثباتی سیاسی کشورهای محور مقاومت، مذاکره با آمریکا بی ثباتی محیط داخلی و تهدید نظامی هفت عنصری است که دشمن با دو هدف به خطر انداختن امنیت ملی و تضعیف بقای نظام انجام می‌دهد که باید در این راستا هوشیار باشیم.

انتهای پیام/62003/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول