اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک:

بسیج نمونه بی‌نظیری در جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک گفت: نمونه مجموعه‌ای مانند بسیج در هیچ جای جهان وجود ندارد و به این دلیل باید در گسترش این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

بسیج نمونه بی‌نظیری در جهان است

سرهنگ پاسدار عبدالرضا چشم روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: بسیج تفکری پویا، نیرویی توانمند و قدرتی بی‌نظیر در منطقه است و به این دلیل دشمنان درصدد مقابله با آن برآمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مقابله با ایران ترس دارد، تاکید کرد: وجود بسیجیانی دلیر و باغیرت در ایران باعث شده تا همیشه معادلات استکبار با اشتباه همراه باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای هفته بسیج خاطر نشان کرد: در هفته بسیج در شهرستان اندیمشک 70 برنامه فرهنگی اجرا می‌شود و تدارک اجرای این برنامه‌ها نیز در ناحیه اندیمشک دیده شده است.

چشم‌روشن تأکید کرد: اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج در شهرستان اندیمشک با محوریت بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ عاشوراست و در آنها ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک افزود: برای ترویج این فریضه، همایش بزرگی در سطح شهرستان اندیمشک با حضور همه رده‌های مقاومت برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های بزرگی که برای هفته بسیج در شهرستان اندیمشک در نظر گرفته شده است تجمع بزرگ عاشوراییان در روز تاسوعای حسینی است که در این باره در حال برنامه‌ریزی هستیم.

چشم‌روشن تاکید کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته در سطح شهرستان در قالبی نو و جذاب با محوریت عاشورا و فرهنگ غنی عاشورایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، امسال مصادف شدن هفته بسیج با دهه نخست محرم باعث شده است برنامه‌های این هفته با تحولی اساسی در محتوا مواجه شود.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول