اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد

حمله به غزه پیامد چراغ سبز سران عرب

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حمله مجدد رژیم صهیونیستی به غزه ضمن اینکه خباثت این رژیم را ثابت می‌کند با هدف منحرف کردن افکار عمومی از شکست و ناکامی آنها در سوریه صورت گرفته و پیامد چراغ‌‌ سبز سران عرب است.

حمله به غزه پیامد چراغ سبز سران عرب

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل همواره بر این مسئله تلاش می‌کنند تا اذهان مردم را از شکست و ناکامی‌ها در سیاست‌های خود منحرف کنند.

وی با اشاره به شکست این دو استعمارگر در سوریه و از بین بردن حامی مقاومت گفت: شکست آمریکا و اسرائیل در سوریه ناکامی و شکست بزرگی بود چرا که تصور می‌کردند با وضعیتی که در سوریه کارگردانی کردند بتوانند در مسئله فلسطین به راحتی اقدامات خود را انجام دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اما وقتی با مقاومت و ایستادگی مردم روبه‌رو شدند و در سوریه به نتیجه خود نرسیدند خواستند توجه مردم را به جای دیگری معطوف کنند بنابراین فکر کردند آنقدر دنیا مشغول مسائل خود است که خیلی به حمله آنها توجه نخواهد کرد پس با حمله مجدد به غزه یکبار دیگر خباثت خود را نشان دادند.

وی با اشاره به پاسخ جبهه مقاومت فلسطین به حملات موشکی رژیم صهیونیستی ابراز داشت: برای نخستین بار تل‌آویو مورد حمله موشکی حماس قرار گرفت و رژیم غاصب نتوانست بسیاری از حمله‌ها را ردیابی و خنثی کند و این آسیب بزرگی برای آنها بود.

حاجی‌صادقی طرح حمله زمینی به غزه که از سوی سران رژیم صهیونیستی مطرح شده است را قبول شکست در حمله به غزه از سوی اسرائیل دانست و یادآور شد: این عملیات زمینی یقیناً به نفع نیروهای ارزشی و انقلابی خواهد بود چرا که بسیاری از نیروهای انقلابی در سرتاسر دنیا آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام کرده‌اند.

وی در خصوص سکوت و بی‌تفاوتی کشورهای عربی به این جنایت گفت: بی‌اعتنایی کشورهای عربی در واقع بی‌اعتنایی به اسلام و سرنوشت ملت‌های خودشان است.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: رفتار حاکمان عربی در واقع لو دادن وضعیت خودشان و سرانجام حرکتشان و شفاف‌تر شدن جبهه‌بندی‌هاست؛ شاید خدا می‌خواهد این بیداری اسلامی و انزجار نسبت به حاکمان عرب بیشتر خود را نشان دهد و این از الطاف خفیه الهی است که ملت‌های عربی تصور نکنند می‌توانند دل به این حاکمان ببندند.

وی جنایت بی‌شرمانه رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه را پیامد چراغ سبز نشان دادن سران دولت‌های عربی دانست و تاکید کرد: اگر چراغ سبز سران دول استعماری نبود اسرائیل نمی‌توانست چنین جنایتی انجام دهد.

حاجی‌صادقی همراهی سران عرب با استکبار را گامی در راستای شفاف‌تر شدن مواضع دو طرف دانست که در نهایت به نفع جبهه اسلام خواهد بود.

وی در مورد نیاز مردم این منطقه به کمک‌های نظامی، عنوان داشت: در حال حاضر فلسطین بیشتر به روحیه مقاومت نیاز دارد تا پشتیبانی نظامی، اما این اصل را نباید فراموش کرد که در وضعیتی که مردم غزه به سر می‌برند ارسال کمک‌های مادی هم ضروری است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص کمک مادی و معنوی به مبارزان با استکبار گفت: امروز جبهه فلسطین و نیروهای انقلاب قدرتی پیدا کردند که اهداف بلندی را می‌توانند مورد هدف قرار دهند بنابراین باید به آنها کمک کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حمایت مردمی بهترین عامل دلگرم کننده برای مردم فلسطین است، ابراز داشت: با این وجود اگر بتوانیم باید به کمک آنها برویم و تصور نکنیم در شرایط تحریم نمی‌توان کاری کرد.

انتهای پیام/78001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول