اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

ایران نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بی‌تفاوت نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در برابر جنایاتی که صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه اعمال می‌کنند، بی‌تفاوت نخواهد ماند.

ایران نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بی‌تفاوت نمی‌ماند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در روزهای اخیر رژیم اشغالگر قدس از عدم توجه حاکمان جهان اسلام و شرایط خاصی که در خاورمیانه وجود دارد،‌ سوء استفاده کرده و لشگرکشی خود به غزه را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات روزانه ده‌ها نفر از شهروندان غزه که زنان،‌ افراد غیر نظامی و حتی کودکان و خردسالان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد توسط رژیم منفور صهیونیستی و ارتش جنایتکار این کشور به شهادت می‌رسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه ایران چه واکنشی در برابر این جنایات اتخاذ خواهد کرد، گفت: طی 3 دهه اخیر جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مظلومان و مبارزان مسلمان بوده است.

کوثری تاکید کرد: به طور قطع این بار نیز ایران و سران نظام به ویژه دستگاه سیاست خارجی و مجلس که متشکل از نمایندگان مردم است، در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه، بی‌تفاوت نخواهد ماند.

وی افزود: امروز جهان اسلام باید از همه ظرفیت‌های خود برای متوقف کردن لشگرکشی رژیم اشغالگر قدس علیه غزه استفاده کند و به طور قطع ایران در این حوزه تلاش‌های دیپلماتیک بسیاری انجام خواهد داد.

کوثری در پایان تاکید کرد: برای تحقق این هدف نقش رسانه‌های مستقل بسیار حائز اهمیت است، چرا که جهانیان باید از جنایاتی که در غزه صورت گرفته، آگاه شوند و علیه سران رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش موضع‌گیری داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول