اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بروجردی در گفت‌و‌گو با فارس:

شکست رژیم صهیونیستی برای سومین بار تکرار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در یک بحران و استیصال جدی قرار گرفته است که جهانیان مانند جنگ 33 روزه و 22 روزه شاهد شکست این رژیم در حمله به غزه خواهند بود.

شکست رژیم صهیونیستی برای سومین بار تکرار می‌شود

علاءالدین بروجردی ‌در حاشیه جلسه مشترک شورای تامین استان کرمان در سیرجان در گفت‌و‌گو با خبرگار فارس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در یک بحران و استیصال جدی قرار گرفته است که مانند جنگ 33 روزه و 22 روزه جهانیان شاهد شکست این رژیم در حمله به غزه خواهند بود.

وی تحولات در منطقه و حمله به نوار غزه را نقشه از پیش طراحی شده آمریکا عنوان کرد و افزود: برخی کشورهای منطقه هم با این طرح همراهی کرده‌اند تا به گونه‌ای بر‌خلاف محاسبات آنان نقاط حساس را رژیم صهیونیستی بزند و مقاومت و حماس نتواند قدرتی را علیه صهیونیسم داشته باشند.

بروجردی تصریح کرد: ایجاد بحران سوریه هم به همین دلیل بود که سوریه‌ای که محور حمایت از مقاومت و خط مقدم جبهه علیه رژیم صهیونیستی و حمایت کننده حماس و جهاد اسلامی و حزب‌الله است و به گونه‌ای با جمهوری اسلامی ایران هم ارتباط نزدیک دارد، محور تشنج باشد و امروز طرح عملیاتی آنها حماس را از سوریه خارج کرد و آمریکا با طرحی جدید حمله به غزه را به رژیم صهیونیستی داده است تا گروه‌های مقاومت را بزند و کار غزه را یک‌سره کنند.

وی گفت: اما این همان کاری است که در جنگ 33 روزه لبنان انجام شد و در جنگ 22 روزه تکرار شد و برای سومین بار هم رخ می‌دهد اما با حرکت پویایی مقاومت که روز به روز توان رزمی آنان را بالا می‌برد قطعا رژیم صهیونیستی رسوا می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در زمینه 44 گروگان ایرانی در بند اسارت مخالفان رژیم سوریه گفت: نظام اسلامی تمام ظرفیت خود را برای آزادی این افراد به کار گرفته است و فردا هم نمایندگان عضو کمیسیون امنیت مجلس برای مذاکره به ترکیه و قطر که به گونه‌ای با گروگانگیران در تماس هستند سفر می‌کنند و ما امیدواریم به زودی در جشن استقبال و آزادی آنان شرکت کنیم.

انتهای پیام/80015/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول