اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تهران:

هدف حمله به غزه محک توان مقاومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تهران، هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه را محک زدن توان مقاومت اسلامی ملل منطقه دانست.

هدف حمله به غزه محک توان مقاومت اسلامی است

عیسی فرهادی امروز در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: محک توان مقاومت اسلامی منطقه از طریق حملات نظامی به غزه و سایر نواحی سرزمین‏های اشغالی عادت دیرینه صهیونیست‏ها است.

وی ادامه داد: اشغال‏گران قدس در جنایات اخیر خود نیز چنین اهدافی را دنبال می‏کنند تا میزان مقاومت، توان نظامی و روحیه سلحشوری مردم آن سرزمین را مورد سنجش قرار دهند.

فرهادی اضافه کرد: البته بی‏‌شک سران صهیونیسم علاوه بر مردم غزه و سرزمین‏های اشغالی به بازخورد جنایات خود در سایر کشورهای جهان به ‏ویژه واکنش ملل منطقه خاورمیانه نیز توجه ویژه‌‏ای دارند.

فرماندار تهران با اشاره به شرایط امروز سوریه و بسط آن به اوضاع روزهای اخیر غزه خاطرنشان کرد: بررسی شرایط و اوضاع دو کشور سوریه و فلسطین از منظری مشترک خالی از نکاتی مهم نیست.

وی ادامه داد: امروز همه تحلیل‏گران مسائل سیاسی جاری و ساری در منطقه خاورمیانه از سوریه به عنوان یکی از بزرگ‏ترین عناصر حامی مقاومت یاد می‏کنند.

فرهادی اضافه کرد: اشغال‏گران قدس در ماه‏های اخیر با توجه به شرایط ایجاد شده در سوریه و با تکیه بر خیالی باطل تضعیف جبهه مقاومت را در ذهن خود مرور می‏کردند.

فرماندار تهران افزود: حال آنکه تجربیات گذشته‏ای نظیر جنگ‏های 22 روزه و 33 روزه نشان داده است که جبهه اسلام با تکیه بر وحدت و انسجام همواره پیروز و سربلند از میدان نبرد خارج می‏شود.

وی ادامه داد: امروز نه تنها کاستی و ضعفی بر فضای معنوی مقاومت مردم فلسطین مستولی نیست بلکه به لطف باری تعالی برد راکت‏های پرتابی غزه تا قلب دشمن و تلاویو نیز رسیده است.

فرهادی اضافه کرد: امروز مقاومت اسلامی جاری در غزه نشان داده است که دیگر هیچ نقطه امنی برای صهیونیست‏ها در منطقه قابل تصور نیست.

انتهای پیام/67009/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول