اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مقاومت مردم فلسطین لرزه بر تن صهیونیست‌ها انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: اسرائیل عاجز در برابر حماس و مقاومت مردم فلسطین لرزه بر تن صهیونیست‌ها انداخته و کشتار ملت مظلوم غزه توسط صهیونیست‌ها محکوم به شکست است.

مقاومت مردم فلسطین لرزه بر تن صهیونیست‌ها انداخته است

به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع مدیران پلدختری حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار ملت مسلمان و بی‌دفاع غزه و فلسطین اشغالی را محکوم کرد و خواستار شکست سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای مسلمان منطقه در برابر این اقدامات وحشیانه شد.

وی با اشاره به حملات هوایی اسرائیل به غزه گفت: رژیم صهیونیستی مردم بیگناه غزه را از زمین و هوا زیر آتش گرفته که متاسفانه در برابر این کشتارها و نسل کشی‌ها مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

امام جمعه پلدختر گفت: اسرائیل با حملات وحشیانه خود می‌خواهد از بیداری اسلامی انتقام بگیرد که به دنبال شلیک موشک از سوی مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله اسرائیل به باریکه غزه ترس و وحشت، صهیونیست‌ها را فرا گرفته است.

حجت‌الاسلام لروند از جامعه جهانی خواست با محکومیت این حملات وحشیانه، صهیونیست‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کنند.

وی در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین هدف بسیجیان است و بسیج که اکنون 34 ساله شده از ابتدای برپایی همواره در راستای اهداف نظام پیش رفته است.

امام جمعه پلدختر در ادامه به عزاداری‌های محرم اشاره کرد و گفت: همه اقشار مختلف به ویژه‌هیئت‌های مذهبی وظیفه دارند، در این ایام مراسم‌های اعزاداری باشکوه در شان امام حسین (ع) برگزار کنند.

انتهای پیام/2304/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول