اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

حوادث غزه محصول سازش دولت‏های عرب با اسرائیل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، وقایع تلخ روزهای اخیر در غزه را ناشی از سازش دولت‏های عرب با رژیم اشغالگر قدس خواند.

حوادث غزه محصول سازش دولت‏های عرب با اسرائیل است

حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی در حاشیه مراسم محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه که با حضور شماری از مسئولان و خیل کثیری از مردم دماوند برگزار شد، در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هدف اصلی از حمله به غزه را باید در رویدادهای سال‏های اخیر جهان و منطقه دنبال کرد.

وی ادامه داد: منطقه خاورمیانه، شاخ آفریقا و قلب نظام سرمایه‏‌داری در سال‏های اخیر دچار تحولاتی تحت عنوان بیداری اسلامی بوده‌‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: این بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران برای استکبار جهانی و ظالمان منطقه‌‏ای بسیار گران تمام شده است.

امام جمعه دماوند افزود: از این رو، آنها با دست زدن به اقداماتی مانند ایجاد تشنج در سوریه و حمله به غزه به دنبال فرو نشاندن این حرکت الهی هستند.

وی ادامه داد: این روزها یکی از بزرگ‏ترین حامیان مقاومت یعنی مردم سوریه مغضوب سران مرتجع عرب حامی استکبار و رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: اشتباه امروز سران عرب، غفلت از مصالح مسلمانان و بی‌‏اعتنایی به مطالبات ملتشان بوده و راهبرد رژیم جانی اشغالگر قدس نیز استفاده از این غفلت اعراب است.

امام جمعه دماوند افزود: مسلمانان باید از ظرفیت‏های در دسترس خود یعنی اتحادیه عرب، جنبش عدم تعهد، افزایش بهای نفت و ... برای کمک به مردم غزه و فشار بر استکبار استفاده کنند.

علاءالدینی با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه‏‌های مختلف مبنی بر کمبود پناهگاه برای گریز از موشک‏های حماس حتی در تلاویو، این امر را نشانه قدرت مسلمانان غزه خواند.

وی تصریح کرد: غرب و آمریکا به دلیل مشکلات عدیده خود دیگر پشتیبانی قوی برای رژیم اشغالگر قدس محسوب نمی‏شوند.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، مسلمانان باید با سود جستن از قدرت ایمان و داشته‏‌های تحت اختیار خود مقابل صهیونیست‏ها بایستند.

انتهای پیام/2568/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول