اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 12 کاروان صورت گرفت

اعزام 500 دانش‌آموز تاکستانی به سرزمین‌‌ نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان گفت: تاکنون 500 دانش‌آموز تاکستانی در قالب 12 کاروان به اردو‌های راهیان‌نور اعزام شده‌اند که این تعداد تا آخرین مرحله به 800 دانش‌آموز افزایش می‌یابد.

اعزام 500 دانش‌آموز تاکستانی به سرزمین‌‌ نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مسلم لطفی‌زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان با بیان اینکه احیای دین الهی و زنده‌ کردن فریضه امر به معروف از اهداف مهم قیام امام حسین (ع) است، اظهار کرد: شیعیان و محبان ائمه‌ اطهار جهان در ایام محرم حسینی باید در راستای احیا و گسترش فرهنگ عاشورایی تلاش کرده و از کوچک‌ترین همتی دریغ نکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با اشاره به شاخصه‌های اصلی بسیجی افزود: ولایت‌پذیری و مردمی بودن از شاخصه‌های اصلی است که عامل و رمز ماندگاری نیروی مقاومت بسیج تا به امروز بوده است.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه و شجاعانه قشر‌های مختلف بسیج در دوران جنگ‌ تحمیلی در سنگر‌های دفاع حق علیه باطل شکوهی خاص از اقتدار و معنویت بسیج را به جهانیان نشان داد و سبب دفاع توطئه و دسیسه متجاوزان شد، تصریح کرد: روحیه شهادت‌‌طلبی و ایثار بسیجیان موجب شد که حتی یک وجب از خاک کشور به دست مزدوران نیامده و عزت و سربلندی همچنان برای ملت باقی‌ بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: هجمه‌های ناجوانمردانه در عرصه اقتصادی توسط بیگانگان همه نشانه استیصال و ناکامی است که استکبار امروز با آن مواجه شده است.

لطفی‌زاده با اشاره به توسعه حلقه‌های صالحین برای آشنایی قشر‌های بسیج با مفاهیم بلند انقلاب اسلامی تصریح کرد: بیشتر رویکرد حلقه‌های شجره طیبه صالحین بر محور تربیتی استوار بوده و در این راستا برنامه‌‌ریزی‌ها صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در حوزه راهیان‌ نور دانش‌آموزی سال دوم، دوره متوسطه نیز سهمیه شهرستان تاکستان بیش از 800 نفر اعزام است که تا به امروز بیش از 12 اتوبوس بالغ بر 500 نفر اعزام به مناطق و یاد‌مان‌های دفاع مقدس صورت گرفته است که ظرف روز‌های آینده‌ نیز تعداد 300 نفر از دانش‌آموزان به این اردو‌های معنوی و پر خیر و برکت اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: گسترش اردو‌های راهیان‌نور سبب پیوند نسل جوان با مکتب جبهه و جهاد الهی می‌شود.

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول