اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه خبر داد

اعزام 130 دانش‌آموز دختر بشرویه به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: امسال 130 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بشرویه به راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 130 دانش‌آموز دختر بشرویه به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان‌مقدم صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم الله 13 آبان در بشرویه اظهار کرد: در راستای آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ها، فداکاری‌های رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور در شهرستان بشرویه به صورت داوطلبانه برای درس آموزش‌های دفاعی در آبان ماه خواهران و بهمن ماه سال جاری برادران اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه از اعزام 130 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بشرویه به راهیان نور خبر داد و گفت: اتکای دانش‌آموزان به خود، یادگیری مهارت‌های زندگی و تاثیر مثبت در روحیات دانش‌آموزان از نتایج موثر و مثبت اردوی راهیان نور است.

شهابیان‌مقدم اضافه کرد: تمامی امکانات برای اعزام دانش‌آموزان سازماندهی شده و در قالب چهار اتوبوس و طی مدت پنج روز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

وی عنوان کرد: راویان، روحانیان و فرهنگیان در این سفر معنوی دانش‌آموزان را همراهی کرده و زمینه آشنایی آن‌ها را با جنبه‌‌ها و زوایای مختلف هشت سال دفاع مقدس فراهم می‌کنند. 

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه یادآور شد: 70 درصد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قشر نوجوان و جوان بودند که برای دفاع از اسلام و قرآن و میهن به جبهه‌های نبرد شتافتند.

شهابیان مقدم تصریح کرد: با توجه به شرایط نظام جمهوری اسلامی ایران و تهدیدات دشمن همه مردم و به ویژه قشر جوان باید آمادگی کامل برای خنثی کردن دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را داشته باشند.

وی آمادگی دفاعی آحاد بسیجیان را در کنار فعالیت‌های فرهنگی را برای مبارزه با جنگ سخت و نرم دشمن ضروری دانست.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول