اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان خبر داد

اعزام 20 هزار سمنانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان از اعزام 20 هزار نفر از مردم این استان به اردوهای راهیان نور در طول سال خبر داد.

اعزام 20 هزار سمنانی به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان عصر امروز در نشستی با استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استانی اظهار داشت: سالانه بیش از 20 هزار نفر از مردم استان سمنان به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند و استقبال از این اردوها در استان سمنان بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: شمار زیادی از مردم استان سمنان علاقه دارند تا به منظور آشنایی با فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شوند.

جانشین سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و مبارزه با ظلم یکی از برنامه‏های محور آموزش و پرورش نیز محسوب می‏شود، گفت: امسال از مجموع افرادی که از استان سمنان به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شود، حدود 8 هزار نفر از دانش‏آموزان هستند.

هراسانیان اظهار داشت: از این تعداد، در مرحله نخست 4 هزار دانش‏آموز پسر سال دوم دوره متوسطه و در مرحله دوم، 4 هزار دانش‏آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی دوران جنگ رهسپار می‏شوند.

وی با بیان اینکه اعزام این کاروان‏ها در بخش دانش‏آموزی از 20 آبان ماه آغاز می‏شود و تا 11 آذر ماه امسال ادامه می‏یابد، افزود: دانش‏آموزان استان سمنان در 12 مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند.

جانشین سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان یادآور شد: پس از دانش‏آموزان، اعزام دانشجویان و عموم مردم به کربلای ایران در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول