اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم خبر داد

اعزام 600 دانش‌آموز دختر جهرمی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم از اعزام 600 دانش‌آموز دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

اعزام 600 دانش‌آموز دختر جهرمی به اردوی راهیان نور

چنگیز آزادیخواه جهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با توجه به توافقات به عمل آمده بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی در مورد تحول در درس آمادگی دفاعی 600 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه مدارس شهرستان جهرم در قالب اردوی راهیان نور به منطقه عملیاتی شلمچه اعزام شدند.

وی با تشریح و تبیین اقدامات انجام شده توسط مسئولان در راستای امنیت و آرامش خاطر دانش‌آموزان در این سفر زیارتی، افزود: در این دوره از اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه و اروندکنار در قالب اردوی راهیان نور (از مدرسه تا مدرسه) بازدید به عمل می‌آورند.

رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم با بیان اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس تجلی ظهور ایمان و عروج شهدایی است که امروز در جوار حق آرمیده‌اند، ابراز داشت: یکی از اهداف عمده اجرای اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است. 

آزادیخواه جهرمی حفظ حجاب را رکن اصلی دختران بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: امروز یکی از وظایف اصلی فرزندان انقلاب، در پرتو قرآن و انقلاب اسلامی، حفظ حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول