اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه خبر داد

اعزام دانش‌آموزان بسیجی شهرستان مبارکه به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان مبارکه گفت: بسیجیان دانش‌آموز شهرستان مبارکه به راهیان نور اعزام شدند.

اعزام دانش‌آموزان بسیجی شهرستان مبارکه به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، قاسم حسینی ظهر امروز در مراسم بدرقه و اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور اظهار کرد: در راستای آشنا کردن نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس، فلسفه جهاد در راه خدا و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا، ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان اقدام به اعزام یک کاروان 308 نفری از بسیجیان دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کرده است.

وی ادامه داد: هدف از این اردو آشنایی دانش‌آموزان و جوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس است و دانش‌آموزان باید بدانند که رزمندگان ما با چه امکاناتی در آن شرایط سخت در مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه تصریح کرد: اینکه در هشت سال دفاع مقدس بیشتر جوانان ما دانش‌آموزانی بودند که با از خود گذشتگی و ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، می‌تواند درس بزرگی برای جوانان و نوجوانان باشد.

وی تاکید کرد: در سال 1364 سپاه حضرت رسول(ص) تشکیل شد و 80 درصد از نیروهای اعزامی آنها دانش‌آموزانی بودند که در 30 عملیات بزرگ شرکت داشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران جدا شود.

حسینی گفت: یکی دیگر از اهداف اعزام دانش‌آموزان به چنین مناطقی آشنایی با ایثارگری شهدای عزیز است.

وی اضافه کرد: اگر مثل رزمندگان دیروز نباشیم، آسیب‌پذیر می‌شویم و باید همانند آن افرادی باشیم که از این شهرستان حدود 155 نفر دانش‌آموز در مناطق جنگی به شهادت رسیدند و در واقع جوانان ما در مقابل 70 کشور ایستادند و از ملت، رهبر و ناموسشان دفاع کردند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول