اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید خلخال در مراسم معارفه‌اش مطرح کرد

دوری از پست و مقام چند روزه و تکیه بر وفاق ملی /‌مبنای مدیریتی در خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید شهرستان خلخال گفت: بنده معتقدم که خدمتگزاری در نظام اسلامی باید همراه با پاک دستی و پاک چشمی صادقانه و ارادتمندانه همراه باشد.

دوری از پست و مقام چند روزه و تکیه بر وفاق ملی /‌مبنای مدیریتی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان خلخال اظهار داشت: بنده حدود دو ماهی است که در شهرستان خلخال به عنوان سرپرست فرمانداری در سنگر خدمتگزاری حاضر هستم و جا دارد از مردم شریف و همچنین مسئولان و مدیران همراه و دلسوز این شهرستان و اعتماد استاندار اردبیل قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که امام راحل بارها فرمودند که طوری مدیریت کنیم تا کاری از ما باقی بماند نه اینکه خودمان بمانیم بنده نیز برای پست و مقام به خلخال نیامده‌ام بلکه یقین دارم که این شهرستان در مسیر توسعه خود می‌تواند به عالی‌ترین مرتبه و شایسته‌ترین جایگاه برسد.

محمدی به وجود ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری در خلخال و وجود معادن بی‌نظیر در این منطقه اشاره کرد و افزود: باید این توانمندی‌ها را بشناسیم و در احیای آن با تمام توان و ظرفیت بکوشیم.

این مسئول مدعی شد: شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل جز مناطق محروم نیست چرا که اسم آن از لیست مناطق محروم حذف شده و این شهرستان از مناطق در حال توسعه می‌باشد که با تکیه بر ظرفیت‌های مختلف می‌تواند به غنای واقعی در عرصه تولید، اشتغال و پیشرفت و توسعه واقعی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه خلخال نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولان و برنامه‌ریزان است، خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا عظمت و شایستگی‌های این شهرستان را به درستی معرفی کنیم و از سرمایه‌گذاران بخواهیم با حضور در این مناطق با یک تلاش و کوشش مضاعف و همه‌جانبه و تکیه بر وفاق ملی مسئولان و مدیران اجرایی خلخال به جایگاه اصیل و گذشته خود برگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار جدید خلخال در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما برای رسیدن به این شرایط آرمانی به روحیه جهادی و حفظ نهضت خدمت‌رسانی بی‌منت نیاز داریم و یقین داریم که نبض خدمت در دولت دهم با شتاب خاصی می‌زند و این فرصت اندک را باید در پیشبرد امور قدر دانست.

محمدی بیان کرد: البته در این مسیر به خدمت‌رسانی مستمر، با دقت و سرعت و امانتداری نیاز داریم تا حرکت‌های ما سرمشقی برای توسعه و آبادانی همیشگی باشد.

وی در پایان سخنان خود ادامه داد: ‌در این زمینه انتظار حقیقی ما رسیدن به شایستگی‌ها و ظرفیت‌های نهفته‌ای است که اگر بیدار شوند خلخال را در تراز ملی و بین‌المللی می‌توانیم به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/2122 /ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول