اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خبر داد

اجرای طرح جامع مدیریت بحران حمل و نقل در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از اجرای طرح جامع مدیریت بحران حمل و نقل در این استان خبر داد.

اجرای طرح جامع مدیریت بحران حمل و نقل در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، منوچهر رحمانی ظهر امروز در دومین کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‏های حیاتی و بلایای طبیعی در اداره کل راه و ترابری استان سمنان که با حضور فرمانده پلیس راه استان و جمعی از مشاوران و کارشناسان بخش حمل و نقل در این استان برگزار شد، ارائه مطالب تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را در حیطه راهداری و حمل و نقل توسط کارشناسان مشاور و طراحی طرح جامع مدیریت بحران بسیار مهم و ضروری دانست.

وی افزود: عملیاتی بودن طرح و تاکید بر اجرایی شدن همه بخش‏های آن از مهم‏ترین فاکتورها در طراحی طرح جامع مدیریت بحران محسوب می‏شود.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: با تکمیل این طرح، امکان برنامه‏ریزی و کنترل ظرفیت‏های موجود در دستگاه‏های مختلف فراهم خواهد شد.

رحمانی با اشاره به شناسایی دارایی‏ها و ارزش‏گذاری ‌آنها بر حسب اولویت افزود: ملاحظات معماری ناشی از بارهای انفجاری و سیل و زلزله باید در زمان پیش‏بینی طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اداره کل راه و ترابری استان سمنان با توجه به نقش مهم راه و ترابری استان سمنان در زمان وقوع بحران، برگزاری جلسات و کارگروه‏های آموزشی در راستای ساماندهی نیروها و به‏کارگیری از حداکثر ظرفیت دستگاه را بسیار مهم و ضروری دانست.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان تصریح کرد: در ماه‏های آتی شاهد برگزاری مانورهای تجمیع و دپوی ماشین‏آلات و تجهیزات در یک نقطه از استان سمنان خواهیم بود.

رحمانی ادامه داد: با حضور همه راهداران و دستگاه‏های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران، مانور حمل و نصب پل خرپایی در حوزه راه شهرستان شاهرود برگزار می‏شود.

انتهای پیام/74002/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول