اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان اداره کل راه و شهرسازی زنجان صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار مدیریت ناوگان ماشین‌آلات در زنجان

خبرگزاری فارس: دوره آموزش نحوه کاربری نرم‌افزار FMS (مدیریت ناوگان ماشین‌آلات) با حضور مسئولان اداره کل راه و شهرسازی در زنجان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار مدیریت ناوگان ماشین‌آلات در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه نحوه کاربری نرم‌افزار FMS (مدیریت ناوگان ماشین‌آلات) توسط اداره ماشین‌آلات و حضور کارشناسان راهداری و ماشین‌آلات شهرستان‌ها، برای آمادگی راهداری زمستانی ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مزایای استفاده از نرم‌افزار FMS  گفت: با استفاده از این سیستم مسئولین راهداری، رؤسای ادارات و مدیران می‌توانند در هر لحظه موقعیت ماشین‌آلات زیرپوشش خود را شناسایی و با توجه به موقعیت ماشین‌آلات و نوع آنها تصمیمات آنی و سریع در مورد پراکندگی ماشین‌آلات بر حسب نیاز منطقه به خدمات، اتخاذ نمایند.

کلیم‌الله وثوقی افزود: این نرم‌افزار امکان نظارت از طریق رایانه‌های خانگی و یا از طریق لب‌تاپ از داخل خودرو، اطلاعات مکانی، سرعت حرکت و سایر گزارشات مربوط به ماشین‌آلات را فراهم می‌کند، تا مدیران بتوانند با دریافت اطلاعات، مدیریت کنند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان ساخت: با همت اداره ماشین‌آلات، استان زنجان در سطح کشور، به عنوان نخستین استانی است که بیشترین تعداد ماشین‌آلات مجهز به سیستم GPS را دارد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در سال 89 تعداد 90 دستگاه مجهز به این سیستم بوده و از این تعداد 40 دستگاه فعال بودند، افزود: در سال جاری این تعداد به 146 دستگاه افزایش یافته است که از این تعداد 77 دستگاه فعال است.

در پایان این جلسه رؤسای ادارات شهرستان‌ها نقطه‌نظرات خود را در رابطه با نقاط ضعف و قوت راهداری زمستانی در شهرستان‌های تابعه خود عنوان کرده و به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول