اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر تاکید کرد

بکارگیری الگوهای فرهنگی در مدیریت بهینه شهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر با تاکید بر بکارگیری الگوهای فرهنگی در مدیریت بهینه شهر، رشد سرانه فرهنگی را شانس ورود باقرشهر به نمایشگاه جامع مدیریت شهری برشمرد.

بکارگیری الگوهای فرهنگی در مدیریت بهینه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ارتقای سطح فضاهای فرهنگی باقرشهر به عنوان گامی موثر جهت رسیدن به چشم‌اندازهای توسعه شهری از نگاه ناظران مدیریت شهری استان تهران دورنمانده است و این دستاورد راه ورود شهرداری باقرشهر را به سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری باز کرد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام رشد چشمگیر سرانه‌های فرهنگی باقرشهر اظهار داشت: اکنون سیاست مدیریت شهری از سازمانی صرفا خدماتی به نهادی اجتماعی فرهنگی سوق یافته است به همین منظور ساخت و توسعه فضاهای شهری با کارکردی فرهنگی یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری‌ها از جمله شهرداری باقرشهر تعریف شده است.

مجتبی پرک گفت: در حال حاضر چهار مجموعه فرهنگی عطر نرگس، عطر یاس، فرهنگسرای آفتاب و فرهنگسرای استاد شهریار در طول چهار سال اخیر در این شهر احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است که با توجه به جمعیت نسبی شهر سرانه فرهنگی قابل توجهی را نصیب اهالی باقرشهر کرده است.

پرک افزایش سرانه‌های فرهنگی را متناسب با کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر برآورد کرد و افزود: فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در مراکز فرهنگی بر اساس فرایند پیوست اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات فرهنگی شهروندان تعریف شده است تا هیچ برنامه‌ای بدون مخاطب نماند.

گفتنی است، علاوه بر غنی‌سازی سطح فرهنگ و ارائه آموزش‌های هنری به متقاضیان بخشی از برنامه‌های مجموعه‌های فرهنگی بر اساس اشتغال‌زایی و ‌ایجاد بستر کارآفرینی برای شهروندان پیش‌بینی شده است که این امر بخشی از رسالت‌های مدیریت شهری را پوشش می‌دهد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور در نمایشگاه مصلای بزرگ تهران عنوان کرد: خوشبختانه امسال برای نخستین بار شهرداری باقرشهر با کسب امتیازهای شهری شانس حضور در این نمایشگاه ملی را به دست آورده است که استفاده از تجربیات و روش‌های جدید مدیریتی شهرداری‌های کشور، استفاده از الگوهای بومی، ایرانی و اسلامی و بکارگیری آن در عرصه جدیدی از کار و خدمت‌رسانی می‌تواند توفیقی از حضور شهرداری باقرشهر در این گردهمایی بزرگ سالانه باشد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول