اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

تغییرات مدیریتی جزئی از ابزار مدیریت است

خبرگزاری فارس: معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تغییرات مدیریتی جزئی از ابزار مدیریتی و در راستای ارتقای بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های مدیران اجرایی است.

تغییرات مدیریتی جزئی از ابزار مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان سیروس خدادادی ظهر امروز در مراسم تودیع حبیب‌الله رمضانی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش آبادان و معارفه سیدمحمد مولوی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان که در محل دبیرستان شاهد خاتم‌الانبیا این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات مدیریتی جزیی از ابزار مدیریت بوده و در راستای بهبود هرچه بیشتر شرایط ارگان‌های اجرایی مربوطه است.

وی افزود: امروز وضعیت به گونه‌ای است که افراد و مدیران مختلف باید در تعاملات موازی با یکدیگر سنگرها را حفظ کرده و با شایستگی در راه ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان گام بردارند.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: همه مدیران رده‌های مختلف نظام در مقابل مردم مسئول بوده و وظیفه دارند به خوبی این مسئولیت خود را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به مباحث فوق بیان کرد: شکست و پیروزی معنای حقیقی ندارد و آنچه که در این بین از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار بوده توجه به ادای تکلیف به بهترین شکل ممکن برای شهروندان و مردم است.

خدادادی افزود: همه افراد و مدیران آموزشی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند باید با الگوبرداری از واقعه کربلا در راه تعالی هر چه بیشتر نظام و دانش‌آموزان گام بردارند.

*همه مدیران واحدهای آموزشی را به یک چشم نگاه کنید

معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در یک توصیه به مدیریت جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت: درست است که همه مدیران باید به گونه‌ای دارای بینش سیاسی باشند اما باید لباس سیاسی را از تن بیرون کشیده و بدون وابستگی به یک گروه خاص یا افراد مختلف همه فرهنگیان و همکاران این اداره را به یک چشم نگاه کنید.

خدادادی ادامه داد: محیط آموزش و پرورش یک محیط مقدس است و باید همه با همکاری یکدیگر برای ارتقای تقدس این مکان کوشیده و در راه افزایش آمارهای کمی و کیفی تحصیلی و اخلاقی دانش‌آموزان گام برداریم.

*بشریت وام‌دار خون امام حسین(ع) است

وی با اشاره به حادثه کربلا و شهادت امام حسین(ع) بیان کرد: بشریت وام‌دار خون امام حسین(ع) است بنابراین باید در راه توجه بیشتر به تبیین حادثه کربلا و تفسیر سیاسی، تاریخی، اجتماعی و فرهنگی این حادثه گام برداریم.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان گفت: حادثه کربلا در یک نیمروز اتفاق افتاد اما حادثه‌ای نبود که به زمان سپرده شود و ازحافظه تاریخ حذف شود.

انتهای پیام/72002/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول