اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مدیریت در زمان کمبودها معنا می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با بیان اینکه بعضی از ما مسئولان را منصوب کرده‌اند که فقط «نه» بگوییم، گفت: مدیریت در زمان کمبودها، نبودها و سختی‌ها معنا پیدا می‌کند.

مدیریت در زمان کمبودها معنا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار پنجشنبه شب در نخستین آیین تجلیل از سرمایه‌گذاران در صنعت ساختمان کرمان اظهار داشت: عاشورا گریستن نیست، نگریستن است.

وی با بیان اینکه کربلا نالیدن نیست و فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی است، افزود: احیای دین رسول‌الله (ص) و امر به معروف و نهی از منکر هدف قیام امام حسین (ع) بود.

نجار ادامه داد: اگر در مسیر امام سرور و سالار شهیدان گام برداریم در برابر تحریم‌ها و جنگ اقتصادی نابرابر پیروز می‌شویم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در ایران بیان کرد: ما می‌توانیم با بهره‌گیری مطلوب از این ظرفیت‌ها بدون اتکا به قطره‌ای نفت ایران را اداره کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: نگاه به توسعه کشور باید تغییر کند و به نگاه فرابخشی تبدیل شود و خرد و فکر افراد باید به اندازه ایران اسلامی باشد.

نجار با بیان اینکه بعضی از ما مسئولان را منصوب کرده‌اند که فقط نه بگوییم، افزود: در زمان کمبودها، نبودها و سختی‌ها مدیریت معنا پیدا می‌کند.

وی از ساخت 300 هزار واحد مسکونی توسط دولت نهم و دهم در استان کرمان خبر داد و گفت: در مجموع 700 هزار واحد مسکونی در استان کرمان وجود دارد. 

نجار تصریح کرد: 160 تعاونی مسکن مهر در استان کرمان فعالیت می‌کند که فقط 16 تعاونی با مشکلاتی مواجه هستند و از این تعداد چهار تعاونی مشکلات اساسی دارند.

وی افزود: به همراه رئیس کل دادگستری استان کرمان نسخه‌ویژه‌ای را برای این چهار تعاونی پیچیده‌ایم.

استاندار کرمان مسکن را محل آرامش و آسایش خواند و این پرسش را مطرح کرد که آیا ما به عنوان مسئولان رسالت خود را برای استحکام بناها انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/80019/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول