اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه فروش در رکود اقتصادی صورت می‌گیرد

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش در رکود اقتصادی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی سمینار کاربردی تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش در مشهد گفت: این دوره آموزشی ویژه مدیران بوده و در روزهای 24 تا 28 آبان ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش در رکود اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد امیر کرابی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مدرسان این سمینار کاربردی و تخصصی که از 24 تا 28 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود؛ هشت تن از استادان برجسته حوزه مدیریت هستند و مهم‌ترین مباحث روز حوزه مدیریت در رکود اقتصادی را ارائه می‌دهند.

به گفته دبیر مجمع در پایان این دوره چهار روزه، قرار است پس از برگزاری آزمون به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه مورد تایید وزارت علوم اعطا شود.

وی هدف از برگزاری این سمینار را توسعه فروش و ارائه جدیدترین متدهای مدیریت برشمرد و افزود: براساس نیازسنجی که در بدنه مدیران ارشد بخش صنعت و سازمان‌های دولتی انجام گرفت، دغدغه حرفه‌ای این قشر توسعه فروش است. بنابراین ارائه برنامه‌های آموزشی مدیریت نوین با رویکرد توسعه فروش با فاصله زمانی هر 3ماه یک‌بار در دستور کار قرار گرفت و این مجمع با این هدف در مدت چهار روز سرفصل‌های متعددی را که توسط اساتید فن کارشناسی شده به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد.

کرابی با بیان اینکه این سمینار مورد استقبال قشر کثیری از مدیران ارشد سازمان‌های مالی و فعالان صنعت قرار گرفته و تاکنون 600 نفر برای حضور ثبت‌نام به عمل آورده‌اند.

وی در خصوص سرفصل‌های ارائه شده تصریح کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان در مجمع مدیران ارشد سازمان‌ها و ارگان‌های متعدد هستند و مشغله کاری آنان اجازه نمی‌دهد که به صورت پیوسته چهار روز حضور داشته باشند، با نظر کارشناسی اساتید و مدیران، مقرر شده سرفصل‌های مرتبط گزینش شده و هر سرفصل به صورت مجزا در نیم روز ارائه می‌شود و مدیران با توجه به وقت و سرفصل مورد نظر خود، آزادانه می‌توانند در ساعت مورد نظر خود در مجمع حضور یابند.

دبیر اجرایی سمینار کاربردی تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش ادامه داد: هر سرفصل در عین مستقل بودن، تکمیل‌کننده سرفصل قبل یا بعد از خود است و کسی که در کل روزهای مجمع حضور دارد، در پایان یک پکیج آموزشی کامل را دریافت خواهد کرد.

کرابی، در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای نخستین بار، در این مجمع، سرفصل‌ها به تایید و تحقیق وزارت علوم رسیده و دوره‌ای را به نام هر سرفصل 40 ساعته تعریف کرده‌ایم و شرکت‌کنندگان در پایان مجمع پس از گذراندن آزمون، گواهینامه مجمع مورد تایید وزارت علوم را دریافت می‌کنند.

وی افزود: اداره مخابرات استان خراسان با همکاری صدا و سیمای مشهد مقدس تمهیداتی فراهم کردند تا سمینار و تمام برنامه‌ها و نمایشگاه جنبی آن به صورت ویدئو پروجکشن در 21 شهرستان استان خراسان پخش شود و در اختیار مدیرانی قرار گیرد که فرصت شرکت در سمینار را نداشته‌اند.

براساس این گزارش سرفصل‌هایی که در این دوره آموزشی ارائه می‌شود شامل 70 راهکار افزایش فروش (احمد روستا)، روان‌شناسی سازمانی (شهرام رجبی)، طراحی کمپین تبلیغاتی (محمد بلوریان‌تهرانی)، مدیریت منابع انسانی (ناصر میرسپاسی)، حرکت از مشتری‌مداری به سمت تسخیر روح انسانی (عبدالحمید ابراهیمی)، مدیریت تبلیغات (محمود محمدیان)، بازاریابی الکترونیکی در ایران (علی‌اکبر جلالی) و مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM (کامران صحت) است.

به گفته دبیر اجرایی سمینار نمایندگانی از فرمانداری‌ها، استانداردی، شهرداری‌ها، شورای شهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر سران و مدیران ارشد دولتی در این دوره آموزشی حضور دارند و برپایی نمایشگاه جنبی در کنار سمینار فرصتی فراهم کرده که فعالان عرصه صنعت آخرین دستاوردهای خود را به معرض دید قرار دهند.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول