اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

بهره‌برداری باقرشهر از فرصت طلایی نمایشگاه مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر پس از شرکت در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اعلام کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور فرصتی طلایی است که شهرداری باقرشهر به نحو احسن از آن بهره‌برداری کرد.

بهره‌برداری باقرشهر از فرصت طلایی نمایشگاه مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند لحظاتی پیش در نشست تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران غرفه شهرداری باقرشهر در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور اظهار داشت: شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا بخشی از توانمندی‌های شهرداری باقرشهر ارائه شود.

شهردار باقرشهر در ادامه این حضور را ارزشمند و فرصتی طلایی دانست و گفت: شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی که بیش از 300 شهرداری در آن حضور دارند فرصتی طلایی است که شهرداری باقرشهر به نحو احسن از آن بهره‌برداری کرد و برخی اقدامات و طرح‌های زیربنایی انجام شده برای آشنایی شهروندان، نخبگان، متخصصان و مدیران اجرایی با فعالیت‌های شهرداری‌ها ارائه شد و مهمترین ویژگی آن انتقال تجربه بین شهرداری‌ها و آگاهی از روش‌های نوین مدیریتی بود.

وی در ادامه با اشاره به حضور وزیر کشور در غرفه شهرداری باقرشهر، این حضور را نشانه اقدامات بسیار خوب پرسنل خدوم شهرداری دانست و عنوان کرد: این جمله وزیر کشور که گفتند «شهرداری باقرشهر با توجه به بودجه کم، اقدامات بسیار خوبی داشته است و پروژه‌های بزرگی را اجرا کرده است» نشانه انجام مطلوب وظایف از سوی شهرداری باقرشهر است.

سعادتمند خاطرنشان کرد: با توجه به محورهای برپایی نمایشگاه امسال که شامل؛ ارائه اقدامات در زمینه‌های خدمات شهری، عمران شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست، فضای سبز و شهرداری الکترونیک می‌شد، شهرداری باقرشهر نشان داد در تمام این عرصه‌ها اقدامات بسیار خوبی داشته است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و در میان شهرهای در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی بحث و تبادل نظر با شهرداران و کارشناسان مدیریت شهری را از نکات بسیار ارزنده این نمایشگاه دانست و افزود: تبادل تجربیات و آشنایی با آخرین دستاوردهای نوین شهری از ویژگی‌های این نمایشگاه بود و با توجه به تبادل افکار با همکاران خوبمان در شهرداری‌های سراسر کشور توانستیم از تجربیات ایشان در مواجهه با معضلات و مشکلات شهری بهره‌مند گردیم.

شهردار باقرشهر در پایان تهیه تندیس گرامیداشت شهدای هسته‌ای را اقدامی ارزشمند ارزیابی کرد و آن‌ را مایه افتخار شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و نشانه ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی توسط کارکنان و شهروندان باقرشهر دانست.

نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور که از 20 تا 23 آبان ماه برپا بود، حدود 17 هزار مترمربع از فضای نمایشگاهی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران را به خود اختصاص داده که حدود 7 هزار و 500 مترمربع مربوط به غرفه شهرداری‌ها بود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول