اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتقال خون فعال‌ترین نهاد مدیریت بحران است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل مراکز انتقال خون را یکی از فعال‌ترین نهادهای مدیریت بحران در امدادرسانی به مصدومان اعلام کرد.

انتقال خون فعال‌ترین نهاد مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در دیدار با معاون اداری و مالی سازمان انتقال خون کشور اظهار داشت: در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه مراکز انتقال خون یکی از فعال‌ترین نهادهای مدیریت بحران بوده و در امدادرسانی و نجات جان مصدومان نقش بی‌بدیلی را دارند.

نیکزاد جایگاه سازمان انتقال خون را یک جایگاه حیاتی ذکر کرد و افزود: در سال‌های اخیر با اقدامات انجام گرفته در تجهیز و توسعه پایگاه‌های انتقال خون، سطح توان امداد‌رسانی این نهاد در مقایسه با سال‌های گذشته ارتقاء یافته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در بخش اهدا کنندگان نیز شاهد افزایش داوطلبان هستیم که با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و انجام کارهای فرهنگی می‌توان میزان مشارکت مردمی را در این عمل نیک و خداپسندانه بیش از پیش افزایش داد.

همچنین معاون اداری و مالی سازمان انتقال خون کشور نیز با بیان اینکه ایران جزو کشور‌های برتر در تولید خون سالم در خاورمیانه است، اذعان داشت: با توجه به عدم وجود جایگزین مناسب برای خون و محدود بودن مدت زمان نگهداری خون و فرآورده‌های خونی و همیشگی بودن نیاز به خون و فرآورده‌های آن سبب شده تا اهداء خون از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

منشدی همچنین مسایل و مشکلات ساختمان سازمان انتقال خون استان را مطرح و خواستار همکاری و مساعدت استانداری در این زمینه شد.

انتهای پیام/62002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول