اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه حجاب و عفاف سمنان مطرح شد

جداسازی فضای بانوان و آقایان در قطارهای اتوبوسی

خبرگزاری فارس: طرح جداسازی فضای بانوان و آقایان در قطارهای اتوبوسی در کارگروه حجاب و عفاف سمنان مطرح و بررسی شد.

جداسازی فضای بانوان و آقایان در قطارهای اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس کارگروه حجاب و عفاف شهرستان سمنان ظهر امروز در این نشست که در فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: لازمه دین‏داری، حفظ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروری‏ترین احکام الهی است.

حسن سعدالدین با اشاره به قوانین موجود در مقوله حجاب و عفاف و لزوم مشخص شدن شرح وظایف دستگاه‏های اجرایی در این خصوص گفت: قانون‏گذار با تدوین این قوانین تا حدود زیادی جنبه‏های مختلف ترویج حجاب و عفاف را تعیین کرده است.

وی تصریح کرد: باید با توجه به شرایط اجتماعی حاکم در هر منطقه و اولویت‏های موجود در این زمینه، فعالیت‏های خود را برنامه‏ریزی کنیم.

رئیس کارگروه حجاب و عفاف شهرستان سمنان، اصالت خانوادگی و تدین را دو مشخصه مردم شهیدپرور و ولایت‏مدار استان سمنان برشمرد.

سعدالدین اظهار داشت: توجه به تربیت اسلامی و آموزه‏های دینی به عنوان بخش عمده‏ای از تربیت فرزندان در خانواده‏های استان سمنان همواره مد نظر بوده و این امر در گسترش حجاب و عفاف به عنوان مهم‏ترین و نخستین گام مطرح است.

به گزارش فارس؛ در این جلسه، برنامه‏های حجاب و عفاف برای سال تحصیلی 91-92 آموزش و پرورش شهرستان و مراکز آموزش عالی سمنان مطرح شد.

همچنین طرح جداسازی فضای بانوان و آقایان در قطارهای اتوبوسی از سوی ایستگاه راه‏آهن سمنان مورد رسیدگی قرار گرفت.

بحث و بررسی پیرامون ویژه برنامه‏هایی به مناسبت 17دی، سالروز کشف حجاب نیز در نشست کارگروه حجاب و عفاف شهرستان سمنان مطرح شد و تصمیم‏سازی لازم صورت پذیرفت.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول