اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

قطار مسابقات کشوری «رقابت مهر» در اصفهان به ایستگاه آخر رسید

خبرگزاری فارس: قطار بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری «رقابت مهر» پس از یک هفته با مسافران جوان سازمان جمعیت هلال‌احمر در اصفهان به ایستگاه آخر خود رسید.

قطار مسابقات کشوری «رقابت مهر» در اصفهان به ایستگاه آخر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز با برگزاری مراسم اختتامیه بیست و چهارمین مسابقات کشوری «رقابت مهر» این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد و این قطار که از سراسر کشور راه افتاده بود، مسافران خود را که از جوانان سازمان جمعیت هلال‌احمر 31 استان کشور بودند را به مدت یک هفته در اصفهان پیاده کرد تا با یکدیگر به رقابتی از جنس مهر بپردازند.

این مسابقات که در اردوگاه شهید بهشتی (باغ ابریشم) اصفهان برگزار شد، در مجموع یک‌هزار و 100 شرکت‌کننده جوان را میزبانی کرد تا بار دیگر مهارت‌های امدادی و فرهنگی خود را به بوته امتحان بگذارند و ثابت کنند که این‌ها جوانان ایرانی هستند که در تمامی لحظات به ویژه در هنگام حادثه آمادگی لازم برای کمک به هم‌نوعان خود را دارند.

550 خواهر در سه روز نخست هفته گذشته مهمان اصفهانی‌ها بودند و در دو روز مسابقه 45 مدال را با خود به شهر و دیارشان بردند و در سه روز دیگر برادران جوان از سه شنبه تا پنج‌شنبه از استان‌های مختلف ایران در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو روز در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم، زبان انگلیسی، اسکان اضطراری، حمل مصدوم و کمک‌های‌اولیه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

صبح امروز(جمعه) این قطار به ایستگاه آخر خود رسید و این گروه از جوانان جمعیت هلال‌احمر با شادمانی و رضایت بیست و چهارمین دوره از مسابقات را به پایان رساندند و به سمت شهر و دیار خود رهسپار شدند.

این مراسم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان و معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر با اجرای برنامه‌های شاد آرزوی برگزاری این مسابقات در سال‌های آینده در سراسر کشور را داشتند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول