اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست اردویی و گردشگری راهیان نور استان سمنان:

اعزام دانش‏آموزان به مناطق عملیاتی با قطار انجام می‏شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اردویی و گردشگری راهیان نور استان سمنان گفت: اعزام دانش‏آموزان این استان به مناطق عملیاتی راهیان نور به صورت ریلی انجام می‏شود.

اعزام دانش‏آموزان به مناطق عملیاتی با قطار انجام می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، خداداد کاشفی در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور دانش‌آموزی که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و مدیران شهرستان‌ها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و ستاد راهیان نور دانش‏آموزی سپاه استان در سالن جلسات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای اعزام کاروان‏های راهیان نور از قبیل راوی، فعالیت‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و تغذیه فراهم شده است.

وی اظهار کرد:‌ سال گذشته، 7 هزار دانش‌آموز به این اردوها اعزام شدند و امسال با توجه به استقبال چشمگیر از طرف دانش‌آموزان این تعداد به 8 هزار نفر رسیده است.

سرپرست اردویی و گردشگری راهیان نور استان سمنان با اشاره به اینکه ‌اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور کار فرهنگی بزرگی است، بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های وسیع و گسترده‌ای در خصوص راهیان نور از زمان آغاز اعزام تا برگشت صورت گرفته است.

کاشفی تأکید کرد: مسئولان اعزامی به اردوهای راهیان نور باید برنامه‌های جذاب و ویژه‌ فرهنگی را در مدت زمان برگزاری این اردو در نظر بگیرند و آن را به نحو احسن انجام دهند.

سرپرست اردویی و گردشگری راهیان نور استان سمنان اضافه کرد: برگزاری هر چه بهتر برنامه‏ها از لحاظ کمی و کیفی در جذب و تأثیرگذاری آن نقش بسزایی دارد.

کاشفی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان به صورت داوطلب در این اردوها شرکت می‌کنند و حضور در اردو هیچ تأثیری در نمره درس آمادگی دفاعی آنها ندارد، افزود: دانش‌آموزان با ارائه رضایت‏نامه در این اردوها شرکت می‌کنند.

وی گفت: تمام دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور بیمه شده‌اند و از این لحاظ خانواده‌ها هیچ نگرانی ندارند.

سرپرست اردویی و گردشگری راهیان نور استان سمنان یادآور شد: نخستین اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی بیستم آبان ماه و از شاهرود صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول