اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی مشهد خبر داد

انتشار اوراق مشارکت برای اجرای خط 2 قطار شهری مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی مشهد از انتشار اوراق مشارکت برای تامین اعتبار لازم برای اجرای خط 2 قطار شهری مشهد خبر داد.

انتشار اوراق مشارکت برای اجرای خط 2 قطار شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالیکه به‌ دلیل کمبود تجهیزات و مشکلات مالی در حال حاضر شاهد روند کند پیشرفت خط 2 قطار شهری هستیم، انتشار اوراق مشارکت از روش‌های مناسب برای حل این مشکلات محسوب می‌شود.

وی در ادامه به موضوع افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز اشاره کرد و افزود: به دلیل بالا بودن اراضی در شهر مشهد در حال حاضر رشد ساخت و سازها به سمت غرب مشهد کشیده شده است.

شیر محمدی گفت: رشد ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی توسط برخی سودجویان یکی از پیامدهای توجه نکردن و نظارت مناسب بر این امر است.

وی در ادامه سخنان خود به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر مشهد درارتباط با تمدید پایانکارها برای مالکانی که ساخت وسازها مربوط به پیش از سال 1391را که دارای پایانکار نیستند، گفت: این مالکان مهلت دارند تا پایان آذر ماه 1391 برای تعیین تکلیف وضعیت ملک خود مراجعه و از محاسبه مبلغ ساختمانی بر اساس فرمول و ارزش معاملاتی قیمت منطقه‌ای زمان وقوع تخلف برخوردار شوند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول