اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای قضایی استان سمنان:

مدیران هوشمند و کاردان در دستگاه قضایی جذب شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای قضایی استان سمنان گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا مدیران هوشمند، متعهد و کاردان در دستگاه قضایی جذب شوند.

مدیران هوشمند و کاردان در دستگاه قضایی جذب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در جمع شماری از کارکنان دادگستری استان سمنان اظهار داشت: پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و برخورد همراه با احترام و شکیبایی موجب اطمینان قلبی و اعتماد بیشتر مردم به دستگاه قضایی می‏شود.

وی نخبه‏گزینی و پایه‏ریزی سیستمی برای تربیت مدیران هوشمند، متعهد و کاردان در سیستم قضایی را موجب درخشش بیشتر قوه قضائیه در آینده دانست.

رئیس شورای قضایی استان سمنان گفت: ضروری است تا برای دستیابی به این مهم از هم‏اکنون به فکر بوده و برنامه‏ریزی کنیم.

سیاوش‏پور ابراز امیدواری کرد: برگزاری نشست روحانیان و طلاب دادگستری استان سمنان موجب بروز تحول اخلاقی، فرهنگی و کاری در دستگاه قضایی سراسر استان سمنان شود.

مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‏های صورت گرفته در دو سال اخیر و از زمان تاسیس این حوزه تاکنون افزود: با تدابیر و تاکیدات ریاست قوه قضائیه و توجه رئیس کل دادگستری استان، مسائل و فعالیت‏های فرهنگی در برنامه‏های استان سمنان از حاشیه به متن آمده است.

حجت‏الاسلام محمدقاسم عین‏الکمالی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین نشست طلاب و روحانیان دادگستری استان با رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار امیدواری کرد: شاهد وقوع تحول عظیم در حوزه عملکرد و اخلاق اداری همه همکاران در سطح استان سمنان باشیم.

در ادامه این نشست، هر یک از کارکنان دستگاه قضایی سمنان حاضر در مراسم، در سخنانی به بیان مشکلات و پیشنهادات خود در زمینه فرهنگ و اخلاق در دادگستری استان سمنان پرداختند.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول