اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازسی کل کشور:

رسیدگی به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی مبین سلامت دستگاه قضایی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازسی کل کشور گفت: رسیدگی به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی مبین سلامت دستگاه قضایی است.

رسیدگی به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی مبین سلامت دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در دومین روز از نخستین اجلاس سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد اظهار داشت: بازه زمانی رسیدگی به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی با وجود دشواری‌ها و حجم سنگین کار مطلوب بوده و این در نوع خود نقطه درخشانی در کارنامه قضایی کشور است.

وی افزود: باید در این امر توجه داشت، کسانی که قدرت اختلاس 3 هزار میلیارد تومان رادارند گفت: پشتیبان مالی و هزینه‌های هنگفتی برای خلاصی و رشوه‌پردازی دارند.

پورمحمدی با اشاره به سلامت دستگاه قضایی تاکید کرد: دستگاه قضایی کشور با این پرونده جدی و قاطع برخورد و در زمان کوتاهی وضعیت آنان را ساماندهی کرد و این مبین سلامت دستگاه قضایی است.

پورمحمدی با ابراز خرسندی از توسعه صنعت پهباد ایرانی اظهار کرد: خوشبختانه در موقعیت ممتازی از حیث تولیدات نظامی قرار داریم؛ وضعیت پهباد ایران شاخص افتخارآفرینی کشور است.

وی ادامه داد: پهباد ایرانی در سیستم‌های رادارگریزی، عکسبرداری، رمز، انتقال اطلاعات و دیگر موارد شاخص صنعت دفاعی کشور محسوب می‌شود که ثمره تلاش فرزندان جان‌نثار امام راحل(ره) در تکنیک کشور است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور حضور برخی افراد در جامعه را به منزله زیرسوال بردن ارزش‌های نظام اسلامی دانست و یادآور شد: کسانی چون شهرام جزایری می‌خواستند کلاه بر سر بیت‌المال بگذارند اما از قدرت و باورمندی به ارزش‌های اسلامی غافل بودند.

وی تاکید کرد: شهرام جزایری به خفت و ذلت رسیده است و این سرنوشت نامردی به مرام اسلامی نظام است.

پورمحمدی گفت: در حال حاضر جزایری در زندان به سر می‌برد و در زمانی که وکالت‌نامه‌های اموالش را به نام غیر می‌زد تا جرائم نپردازد قانون با حضور به موقع خود اموالش را کنترل و ضبط کرد.

وی یادآور شد: جرایم از اموال جزایری پرداخت شده و تمام کسانی که در برابر انقلاب اسلامی قد علم کنند به این سرنوشت دچار می‌شوند.

انتهای پیام/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول