اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس کل دادگستری استان سمنان:

پرداختن به عدل علوی اولویت دستگاه قضایی است

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرداختن به عدل علوی در دستگاه قضایی یکی از مهم‏ترین اموری است که پیگیری می‏شود.

پرداختن به عدل علوی اولویت دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، حجت‏الاسلام محمدقاسم عین‏الکمالی در مراسمی که با حضور رئیس کل، معاونان قضایی، دادستان مرکز استان و کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان سمنان برگزار شد، در سخنانی غدیر را یک اصل مسلم و غیرقابل انکار دانست.

وی افزود: آگاه‏سازی و پرداختن به حادثه غدیر خم از ضروریات دین مبین اسلام است و جوانان و نوجوانان باید در هنگام رسیدن به سن تکلیف با موضوع غدیر خم، ولایت و امامت آشنا شده باشند.

عین‏الکمالی افزود: یکی از قطعی‏ترین حوادث تاریخی که از حیث تواتر در احادیث و روایات در عالی‏ترین سطح بوده و بین 90 تا 120 هزار نفر آن را در زمان حضور خود در سرزمین غدیر شنیده و دیده و پس از بازگشت برای خانواده و اطرافیان روایت کرده‏اند، واقعه بزگ غدیر خم است.

مشاور فرهنگی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: همچنین از لحاظ نقلی و عقلی پذیرفتنی نیست که واقعه غدیر چیزی جز ولایت و امامت حضرت علی(ع) بوده باشد.

حاضران در این مراسم، از مولودی‏خوانی مداحان اهل بیت(ع) نیز بهره‏مند شده و در حاشیه آن با همکاران سادات خود که در جایگاه ویژه‏ای نیز حضور داشتند، دیدار کردند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول