اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شادگان:

اولویت کار دستگاه قضایی ایجاد امنیت پایدار است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شادگان گفت: اولویت کار دستگاه قضایی ایجاد امنیت پایدار و آرامش مردم است.

اولویت کار دستگاه قضایی ایجاد امنیت پایدار است

پیمان چعباوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از شکل‌گیری جرائم، اقدامات برخوردی قاطع دستگاه قضایی با افرادی که از قانون سرپیچی می‌کنند و جامعه را برای مردم تبدیل به زندان کرده‌اند، بهترین راهکار است.

وی افزود: دستگاه قضایی برای چنین افرادی که یک منطقه با شهر را ناامن می‌کنند برنامه دارد و با همه افرادی که به نوعی با متخلفان کمک می‌کنند، برخورد قاطع‌تری را در دستور کار قرار داده است.

رئیس دادگستری شادگان خاطرنشان کرد: اگر دستگاه قضایی در شریعت و جامعه اسلامی جایگاه و ارزش و اهمیت دارد به لحاظ نوع و وظایف این دستگاه در رفع ظلم از ستم‌دیدگان و احقاق حق و اجرای عدالت است.

وی احقاق حق را تنها مرتبط با حوزه قضاوت ندانست و اضافه کرد: رفع ظلم از مظلومان تنها وظیفه دستگاه قضا نیست بلکه ارزش و منزلت هر حکومتی در رفع ظلم از جامعه است.

چعباوی همچنین عنوان کرد: در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها نیز مردم مطالبات بر حقی دارند و البته در کنار این‌ها ارتقای امنیت که همواره بر آن تأکید شده از دیگر اولویت‌های مهم همه مسئولان و در رأس برنامه‌های دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جایگاه امنیتی مناسب و آن گونه که مردم انتظار دارند باید پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی قرار گیرد.

رئیس دادگستری شادگان اضافه کرد: با اقدامات مناسب و در خور شأن در حوزه‌های مذکور آرامش و امنیت حاصل شده و دارای اثر طولانی‌تری است.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد امینت و آرامش در منطقه است که البته این مهم جز با تعامل مضاعف شهروندان محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول