اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی خبر داد

تغییرات جدید دستگاه قضایی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی گفت: تغییرات جدید در دستگاه قضایی خراسان‌رضوی ایجاد می‌شود.

تغییرات جدید دستگاه قضایی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی اردکانیان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوین با تاکید بر ایجاد برخی تغییرات در حوزه‌های قضایی خراسان رضوی، اظهار کرد: بر اساس تصمیم دادگستری خراسان‌رضوی و با حضور معاون قضایی، رئیس کل دادگستری استان، جمعی از مقامات استانی و محلی در مراسمی سید هادی سبحانی دادیار سابق دادسرای عمومی و انقلاب سرخس، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوین معرفی شد.

وی ادامه داد: در همین راستا قاضی محمد علیزاده دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان جوین در ابلاغ جداگانه‌ای به عنوان دادیار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد منصوب شد و از این پس در حوزه قضایی مشهد خدمت می‌کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی عنوان کرد: تغییرات دیگر مدیریتی در حوزه‌های قضایی خراسان‌رضوی صورت می‌گیرد.

اردکانیان بیان کرد: قاضی هادی رحیم آبادی که تاکنون به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جغتای در خدمت مردم بوده است در ابلاغ جدید ریاست قوه قضائیه به عنوان دادیار حوزه قضایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این تغییرات مدیریتی در آینده نزدیک شاهد معرفی دادستان عمومی و انقلاب سرخس، تودیع و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش داورزن و تودیع و معارف رئیس حوزه قضایی بخش میان جلگه هستیم.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان‌رضوی افزود: تغییرات حوزه قضایی دادگستری خراسان‌رضوی می‌تواند تاثیرگذاری مطلوبی در سیستم مدیریتی این سازمان داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول