اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کاهش 40 درصدی جرائم در ماه محرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش 40 درصدی جرائم در ماه محرم خبر داد.

کاهش 40 درصدی جرائم در ماه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مصادیق جنگ نرم دشمنان انحراف در عزاداری سرور و سالار شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه همه باید از واقعه کربلا درس مقاومت و صبر و شکیبایی بگیرند، اضافه کرد: در شرایط سخت و در راه حفظ و پایداری نظام باید واقعه کربلا به عنوان الگو قرار داده شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برکات ماه محرم افزود: با بررسی‌های صورت گرفته جرایم در ماه محرم 40 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برخی از نظرات اندیشمندان و صاحب‌نظران در زمینه کاهش جرائم در ماه محرم افزود: پلیس به تنهایی نمی‌تواند برای کنترل انواع جرائم در جامعه موفق باشد.

صالحی با اشاره به اینکه همگان باید ضمن مسئولیت‌پذیری و خودکنترلی، پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های این ارگان نظامی همراهی کنند، افزود: یکی از اموری که موجب کمک به پلیس در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها و همچنین کاهش جرائم می‌شود، نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی ادامه داد: نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش معضلات اجتماعی شده و موجب ناکام مانده فتنه دشمنان در زمینه ضربه‌زدن به نظام و انقلاب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فتنه‌های دشمنان در زمینه انحراف جوانان و ضربه‌زدن به نظام و انقلاب افزود: دشمنان در ایام محرم با نشان‌دادن اعمال تحریفی در مراسم عزاداری از قبیل قمه‌زنی در تلاش برای رواج خرافه‌گرایی و درصدد تضعیف و سست کردن پایه‌های مذهب تشیع و مسلمانان هستند.

وی در پایان از هیئت‌های مذهی خواست اقدامات لازم را در زمینه پیشگیری از رواج خرافه‌پرستی در عزاداری‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول