اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش استان اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری:

اهمیت به نیروی انسانی مؤلفه تأثیرگذار در پیشگیری از جرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد ارتش استان اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح ما انسان‌محور هستند و اهمیت به نیروی انسانی به عنوان یک مؤلفه تأثیرگذار بسیار در وقوع و پیشگیری از جرم در نیروهای مسلح تأثیرگذار است.

اهمیت به نیروی انسانی مؤلفه تأثیرگذار در پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر رضا جهادی پیش از ظهر امروز در نوزدهمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار کرد: قوت نیروهای مسلح در هر جامعه‌ای به نیروهای انسانی و پیرامون زوایای مختلف قدرت نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه ما ایرانیان از ولایت و رهبری خود در امور کمک می‌گیریم، افزود: اگر یک کمانی را تصور کنیم رهبری همچون تیر چله آن است که دشمنان سعی و تلاش می‌کنند این قدرت را تضعیف کنند.

فرمانده ارشد ارتش استان اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و در همه صحنه‌ها و در هر لباس و مسئولیت توجه ویژه به قدرت کشور که ولایت‌مداری است، داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری یک فرآیند است، گفت: باید به تمام زوایای انسانی آن که همچون نرم‌افزاری است، توجه کرد.

جهادی اضافه کرد: فکر نقش مهمی در پیشگیری دارد و فرمانده به عنوان یک فرد موثر در صحنه باید به این قضیه توجه ویژه داشته باشد.

وی به نقش پیشگیری از وقوع جرم به عنوان نماد بارز در مسئله قضایی اشاره کرد و افزود: در مسئله قضا باید به فرمانده و تعیین فکر و جایگاه وی به عنوان فکر تعیین‌کننده توجه کرد.

فرمانده ارشد ارتش استان اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیروی انسانی در جایگاه مهم و نیروهای مسلح ما انسان‌محور است.

وی به مهم‌ترین مؤلفه‌های قضاوت و پیشگیری از وقوع جرم با استعانت از قرآن اشاره کرد و گفت: در نیروهای مسلح باید از هر گونه قضاوت سریع پرهیز و رعایت ادب در قضاوت همراه با عدل صورت گیرد.

جهادی افزود: در امر قضاوت علاوه بر توجه به طرفین دعوی، پاداش قضاوت عادلانه به نحوی باشد که خدشه‌ای به امر قضاوت وارد نشود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول