اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال آمل:

آماده میزبانی در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال آمل گفت: برای میزبانی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور آمادگی کامل داریم.

آماده میزبانی در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال هستیم

حسن علمباز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: برای دومین سال متوالی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل با حمایت مالی این موسسه مالی در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور حضور یافته و تمرینات منظم و منسجمی را پست سر می‌گذارد.

وی افزود: این تیم تنها نماینده مازندران در هندبال دسته یک کشور است که امسال با بازیکنان بومی و مستعد خود در کنار سه بازیکن لیگ برتری هندبال سعی دارد تا به مسابقات لیگ برتر هندبال کشور صعود کند و مهم‌ترین هدف‌مان با حضور در لیگ دسته یک هندبال صعود به جمع تیم‌های لیگ برتری کشور است.

مدیر تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل با اعلام اینکه برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال و میزبانی از تیم‌های مختلف کشور آمادگی کامل داریم، عنوان کرد: سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم این شهرستان برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها در آمل در نظر گرفته شد و همه امکانات آماده برای حضور تیم‌های لیگ برتری هندبال در این شهرستان است.

وی درباره بازیکنان نماینده مازندران در رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک کشور، تصریح کرد: علاوه بر در اختیار داشتن مهران صادقی، صادق جانعلی‌زاده و مسعود محسنی سه بازیکن لیگ برتری، احمد افشنگ هندبالیست حاضر در اردوی تیم‌های ملی هندبال نوجوانان و دانش‌آموزی، فریبرز اسماعیلی حاضر در اردوی تیم ملی جوانان و یوسف اسدزاده دیگر ملی‌پوش کشورمان در هندبال پایه از بازیکنان این تیم هستند که در کنار دیگر بازیکنان تمرینات سخت و منسجمی را در دستور کار دارند.

به گزارش فارس، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز جمعه در دیداری خانگی میزبان هیئت هندبال زنجان است.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول