اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب

باغملکی‌ها رایگان عضو کتابخانه‌ها می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک از پذیرش عضویت رایگان مردم خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته کتاب انجام می‌شود.

باغملکی‌ها رایگان عضو کتابخانه‌ها می‌شوند

عبدالرحمان مرادی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: مردم باغملک می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها رایگان عضو شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت هفته کتاب مردم باغملک می‌توانند در روزهای شنبه و یکشنبه یعنی 27 و 28 آبان ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان و تحویل مدارک عضو شوند.

این مقام مسئول در ادامه به بیان مدارک مورد نیاز برای عضویت در کتابخانه‌ها پرداخت و گفت: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هنگام عضویت دو قطعه عکس و تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک با بیان اینکه عضویت رایگان محدودیت سنی ندارد، ادامه داد: همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز به عضویت کتابخانه‌ها درآیند.

مرادی با بیان اینکه هم اکنون هشت باب کتابخانه در شهرستان باغملک در حال فعالیت است، تصریح کرد: این کتابخانه‌ها در شهرهای باغملک، قلعه تل، صیدون، میداود و دهستان‌های ابوالعباس و هپرو در حال خدمت رسانی به طالبان علم و دانش هستند.

این مسئول فرهنگی در شهرستان باغملک در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب «پیامبر خوبی‌ها» اضافه کرد: در این نمایشگاه کتاب بیش از 3 هزار عنوان کتاب با موضوعات دین، فلسفه، روان‌شناسی، علمی، آموزشی، ادبیات، علوم اجتماعی و تاریخ در معرض دید عموم قرار گرفته که علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

وی افزود: در نمایشگاه کتاب «پیامبر خوبی‌ها» بیش از 12 هزار جلد کتاب با تخفیف 25 درصد برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه شده است.

انتهای پیام/2247/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول