اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های کوهبنان خبر داد

راه‌اندازی 2 باب کتابخانه مشارکتی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: دو باب کتابخانه عمومی مشارکتی در آینده نزدیک در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 2 باب کتابخانه مشارکتی در کوهبنان

احمد حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: فضاسازی مناسب در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری مراسم جشن کتاب و تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه کتاب و کتابخوانی، تجلیل از مسن‌ترین و خردسال‌ترین عضو کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌های هفته کتاب در کوهبنان است.

وی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی و نمایشگاه آثار نقاشی کودکان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جلسات نقد و بررسی کتاب، عضوگیری رایگان در کتابخانه‌های عمومی و برگزاری جمعه بازار کتاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت بیستمین دوره هفته کتاب در کوهبنان است.

حضرتی با اشاره به فعالیت دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان کوهبنان عنوان کرد: در حال حاضر دو باب کتابخانه عمومی نهادی با بیش از 28 هزار جلد کتاب در کوهبنان دایر است که به 2 هزار و 800 نفر عضو فعال در شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کتابخانه‌های عمومی شهرستان پذیرای بیش از 18 هزار نفر از مراجعه کنندگان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی بوده که دوستداران به مطالعه حدود 11 هزار و 329 نسخه کتاب را به امانت گرفته‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بحث کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه برنامه‌هایی در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شده است.

حضرتی خاطرنشان کرد: برپایی هفت ایستگاه پیک مهر در اماکن عمومی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و چکیده‌نویسی برای تمام اقشار به صورت ماهانه و عضوگیری در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: دو باب کتابخانه عمومی مشارکتی در آینده نزدیک در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/80012/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول