اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو:

کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی ماکو افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو گفت: تعداد کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی ماکو در سال جاری افزایش‌یافته است.

کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی ماکو افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن اکبرزاده ظهر امروز در بازدید از کتاب‌خانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: امسال بیش از 11 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماکو افزوده شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو افزود: این تعداد کتاب که در زمینه‌های مختلف علمی هستند در راستای تجهیز و نوسازی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان افزوده شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه توسعه پایدار در هر جامعه منوط به ارتقای فرهنگ عمومی است و این فرهنگ بدون مطالعه و ترویج کتابخوانی میسر نیست، اضافه کرد: در حال حاضر سه باب کتابخانه عمومی در شهرستان ماکو وجود دارد.

این مسئول تعداد اعضای این کتابخانه‌ها را 3 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: در کتابخانه‌های این شهرستان بیش از 50 هزار جلد کتاب وجود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت کتابخانه‌های مشارکتی و بالابردن فرهنگ مطالعه اضافه کرد: سه واحد کتابخانه مشارکتی هم توسط جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی و حوزه علمیه این شهرستان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی وجود دارد.

اکبرزاده تصریح کرد: ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی راهکاری است تا با همکاری سازمان‌ها و نهادها مجموع کتابخانه‌ها افزایش داده شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو ادامه داد: با فراهم‌شدن بستر مناسب برای فعالیت کتابخانه‌های مشارکتی، زمینه فرهنگ مطالعه در جامعه افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که کتاب‌خوانی را در راستای کار خویش قرار دهد سلامت خود را تامین کرده، اذعان داشت: آگاهی مردم به سلامت جامعه کمک می‌کند و می‌تواند از بروز بسیاری بیماری‌ها و مشکلات جلوگیری کند.

انتهای پیام/61008/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول