اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

فریضه امر به معروف در ادارات گسترش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار تاکستان گفت: همگانی‌ کردن امر به معروف توسط مسئولان در ادارات نهادینه شود.

فریضه امر به معروف در ادارات گسترش یابد

علی اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین‌(ع)، اظهار کرد: فرهنگ بسیج امروز نشأت گرفته از همان حادثه‌ عظیم دشت کربلا است و بسیجیان همان دلاوران و یاوران اسلام ناب و متعالی هستند.

فرماندار تاکستان افزود: بسیج از یادگار‌های ارزشمندی است که برای حفظ و پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های آن به وجود آمد و امام راحل نیز خالق و متفکر تشکیل این نهاد مقدس و متعالی بودند.

وی با بیان اینکه مسئله بسیجی و تفکر حاصل از آن تنها محدود به قشر و طبقه خاصی نشده و مفهومی عام برای تمامی مسئولان و مردم دارد، تصریح کرد: آمادگی این لشکر مخلص برای پیکار در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، و اقتصادی سبب شده است که دشمنان از اهداف خود پشیمان شده و عقب‌نشینی کنند.

فرماندار تاکستان ادامه داد: تمام صنوف و آحاد ملت امروز برای تحقق ارتش 20 میلیونی گرد هم آمده و پوزه استکبار را به خاک مالیده‌اند.

اکبریان با بیان اینکه در هفته بسیج که نشان‌دهنده تداوم آرمان‌های والا است به صورت نمادین با برنامه‌های متنوع یاد و خاطره شهدا و همچنین ایثارگران گرامی داشته می‌شود، افزود: در شهرستان تاکستان نیز با همکاری همه دستگاه‌ها برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج که امسال با دهه نخست ماه محرم متقارن شده است، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: توجه و نگاه جامع حضرت امام خمینی (ره) بر موضوع بسیج در دوران جنگ تحمیلی روحیه و انگیزه مضاعفی را به رزمندگان داده و آنان را در پیکار برابر متجاوزان با اراده می‌کرد.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه جهاد و کوشش برای حفظ و گسترش اعتقاد‌های دینی سبب رستگاری دین مبین اسلام شده است، بیان کرد: احیای دین و معرفی فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف اصلی قیام عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) است.

اکبریان ادامه داد: مجالس و مراسم‌های عزاداری باید به شکل مناسب برگزار شده و از ترویج خرافه‌ها در بین عزاداران جلوگیری کرد تا مقدمات سوء استفاده دشمنان فراهم نشود.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول