اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بروجرد:

امام‌حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه بروجرد گفت: امام‌حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است و اصلی‌ترین پیام نهضت کربلا پیاده کردن همین اصل است.

امام‌حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه بروجرد اظهار کرد: ماه محرم و صفر باید ماه امر به معروف و نهی از منکر باشد و ما باید نسبت به دین و معنویت جامعه بی‌تفاوت نباشیم و رهرو راه امام حسین (ع) کسی است که در قبال دین و مسائل دینی بی‌تفاوت نباشد.

خطیب‌جمعه بروجرد تصریح کرد: در دهه اول محرم بیش از هر زمانی نام امام حسین (ع) بر سر زبان است و باید بیش از هر زمان به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر توجه است.

وی در بخش دیگری با اشاره به پنجم آذر سالروز بسیج مستضعفان افزود: بسیج خدمات بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

امام‌جمعه بروجرد یادآور شد: خدمت خالصانه بسیجیان به نظام در دوران دفاع مقدس و سازندگی در دوران تهاجم فرهنگی دشمن جایگاه این نهاد مردمی را در یک موقعیت ممتاز قرار داده است.

وی بیان کرد: یکی از مقدس‌ترین واژه‌ها در جامعه ما کلمه بسیج است و بسیج در هر عرصه از انقلاب اسلامی که به آن نیاز بوده است خوب درخشیده است.

حجت‌الاسلام ترابی گفت: حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب دشمن را به عقب‌نشینی واداشته است.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول