اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف خدمات‌دهی بهتر

مانور «مدیریت بحران» در 3 نقطه حادثه‌خیز تویسرکان اجرا شد

خبرگزاری فارس: با هدف خدمات‌دهی بهتر و بهنگام، مانور فرضی «مدیریت بحران» زمستانی در سه نقطه حادثه‌خیز توسط شهرداری تویسرکان اجرا شد.

مانور «مدیریت بحران» در 3 نقطه حادثه‌خیز تویسرکان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز مانور فرضی «مدیریت بحران» پاییزی و زمستانی با همکاری شورای اسلامی، شهرداری، اورژانس و پلیس راهور در سه نقطه حادثه‌خیز با 30 دستگاه ماشین‌آلات و 50 نفر از مأموران ستاد مدیریت بحران شهرستان عملیاتی شد.

عزیزالله مالمیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت:  نخستین مانور فرضی «مدیریت بحران» زمستانی به منظور سنجش میزان توانایی و آمادگی کارکنان این حوزه در مقابله بهنگام با حوادث احتمالی در فصل سرما و یخبندان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز شهر از قبل شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: امروز در سه ایستگاه مقابله با حوادث غیر مترقبه منطقه سرابی در محل منبع آب مقابل بیمارستان ولی‌ عصر(ع)، خیابان مدرس در محل آتش‌نشانی و ناوگان موتوری شهرداری رو به ‌روی بهشت زهرا (س) با ارائه خدمات ضروری موانع و مشکلات فرضی را مدیریت کردند.

شهردار تویسرکان افزود: یکی دیگر از اقدامات ستاد در این عملیات مدیریت بحران 40 نقطه از نقاط مشخص ‌شده شهر تویسرکان در برنامه زمان‌بندی ‌شده با هدف تسریع‌بخشی به عملکرد مأموران در هنگام رخ ‌دادن حوادث غیر مترقبه در این فصل بود.

وی از آماده‌سازی 100 تن ماسه‌ و نمک برای فصل زمستان خبر داد و افزود: با توجه به در پیش ‌بودن فصل بارندگی با هدف پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی بازبینی کانال‌ها و جدول‌های سطح شهر و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و حادثه‌خیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

مالمیر در پایان بیان کرد: مانور مدیریت بحران شهرداری در برنامه‌ زمان‌بندی شده تا حدود زیادی با موفقیت انجام شد و جا دارد از تلاش‌های کارکنان تلاشگر شهرداری در بخش‌های مختلف که در اجرای موفق این مانور اهتمام داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول