اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

افزایش بصیرت مردم جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر افزایش بصیرت در اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان گفت: جمهوری اسلامی با افزایش بصیرت بیمه می‌شود.

افزایش بصیرت مردم جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حسن عامری ساعاتی پیش در جمع بسیجیان شهرستان ری، با تاکید بر اینکه بسیج همیشه سرزنده و پرشور است اظهار داشت: امروز هر مربی و سرحلقه می‌بایست مانند یک فرمانده هدایت حلقه خود را به دست گیرد و با برقراری رابطه عاطفی با گروه خود معارف اسلامی را به آنان منتقل کند.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)، گفت: در حال حاضر بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دارای 10 حوزه برادران و 10 حوزه خواهران می‌باشد.

سرمربی حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به پیشرفت برگزاری این طرح در حوزه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، تعداد حلقه‌های صالحین تشکیل شده در این پایگاه را هزار و 495 حلقه ذکر کرد و ابراز داشت: از این تعداد 400 حلقه شجره طیبه مربوط به برادران و 481 حلقه شجره طیبه ویژه خواهران است که مابقی آن به تعداد 614 حلقه شجره طیبه خاص می‌باشد.

وی در پایان با تاکید بر افزایش بصیرت در اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان خاطرنشان کرد: در فتنه 88 بصیرت مردم توانست کشور را از اغتشاش و آشوب نجات دهد و حفظ کند و این بصیرت اگر در تمام اعصار و ادوار نگه داشته شود، جمهوری اسلامی را در برابر هرگونه جنگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حفظ می‌کند.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول