اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه گچساران عنوان کرد

برگزاری برنامه‌های متنوع بصیرت‌افزایی در هفته بسیج گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه گچساران گفت: سعی ما بر این است که امسال در هفته بسیج برنامه‌های متفاوتی از جمله در مبحث بصیرت‌افزایی داشته باشیم که یکی از آن‌ها برنامه‌های متنوع بصیرت‌افزایی است.

برگزاری برنامه‌های متنوع بصیرت‌افزایی در هفته بسیج گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست همفکری برای برگزاری با‌شکوه برنامه‌های ماه محرم و هفته بسیج ظهر امروز در سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران در این نشست اظهار کرد: امسال هفته بسیج با ماه محرم تقارن پیدا کرده و به دنبال این هستیم که برنامه‌های این دو مناسبت را هر چه با شکوه‌تر برگزار کرده و زمینه استفاده آحاد مردم از برنامه‌های عزاداری حضرت سید‌الشهدا و هفته بسیج را فراهم کنیم.

علی رسولی تأکید کرد: باید تلاش کنیم که برنامه‌های ماه محرم به بهترین شکل برگزار شود و ارزش‌های این ماه را به نسل‌های مختلف به خصوص نسل جوان انتقال دهیم.

وی بیان کرد: انتقال فرهنگ بسیجی به جامعه اسلامی به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب از طریق انعکاس و اطلاع‌رسانی مناسب و کارآمد یکی از برنامه‌های سپاه پاسداران در هفته بسیج و ماه محرم است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران ایجاد بصیرت‌افزایی و اشتیاق و ارتقای سطح شناخت و انگیزه مختلف جامعه به جذب و حضور مستمر در رده‌های مقاومت را از دیگر اهداف سپاه پاسداران در این هفته عنوان کرد.

رسولی ادامه داد: تقویت و توسعه فضای انقلابی و تفکر بسیجی، حماسی و عاشورایی و ایجاد روحیه نشاط و امید و ارتقا در سطح مقاومت ملی در جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان از برنامه‌های اصلی سپاه پاسداران در تقارن هفته بسیج و ماه محرم است.

وی تصریح کرد: معرفی هر چه بهتر و کیفیت فرهنگ عاشورایی در سازمان عاشورایی به اقشار مختلف جامعه از اهداف اصلی سپاه پاسداران در هفته بسیج و ماه محرم در سال جاری است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها خنثی‌سازی و شکست توطئه‌ها و عملیات روانی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی و مقابله با ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطی آنان است.

رسولی استفاده حداکثری از رسانه‌های محلی در راستای کمک به برنامه‌های بسیج و اطلاع‌رسانی دقیق از کارکرد و اهداف آن به مردم به شکل هوشمندانه را از برنامه‌های دیگر سپاه پاسداران در این هفته ذکر کرد.

وی از برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اصحاب رسانه در یکی از روزهای پیش از آغاز هفته بسیج خبر داد و تأکید کرد: با توجه به تقارن هفته بسیج و عزاداری حضرت سید‌الشهدا، تلاش برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از حماسه عاشورایی ضروری است.

انتهای پیام/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول