اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون توسعه و توانمندسازی ناجا

سومین دوره غیر تمرکزی بصیرت در گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و توانمندسازی فرماندهان و مدیران بازرسی کل ناجا در سومین دوره غیر تمرکزی بصیرت در گیلان گفت: دوره‌های بصیرت بازگشت به خویشتن است بنابراین چشم‌ها را باید شست و جور دیگر باید دید.

سومین دوره غیر تمرکزی بصیرت در گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، میرعلی سیدتاج‌الدینی در سومین دوره غیرتمرکزی بصیرت گیلان توجه به مبادی عرفانی در کل امور را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: به طور یقین در حوادث و پیامدهای مختلف برای انسان، کسی هست که انسان را محافظت کرده و او را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه خداوند تمام عالم را بسیج کرده تا با حوادث مختلف در مسیر انسان‌ها او را آگاه کند، افزود: برای درک این حوادث و پیام‌ها انسان‌ها باید با چشم جان خود به امورات نگاه و آنها را درک کنند.

معاون توسعه و توانمندسازی فرماندهان و مدیران بازرسی کل ناجا، برگزاری دوره‌های بصیرت را بازگشت به خویشتن دانست و تصریح کرد: به همین منظور چشم‌ها را باید شست و جور دیگر باید دید.

وی چشم برزخی در عالم عرفان را انتهای سفر نخست برشمرد و یادآور شد: در این سفر قلب آدم‌ها گشوده شده و حقایق و ملکوت اشیا را می‌بینند.

سیدمیرتاج‌الدینی برای فراگیران سومین دوره بصیرت استانی توصیه کرد که در استماع، اراده شنیدن و گوش شنوا داشته باشند و سپس آن را به‌کار گیرند.

سومین دوره غیر تمرکزی بصیرت در گیلان با حضور جمعی از معاونان، فرماندهان، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی استان در محل هتل نرگس زیبا کنار برگزار شد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول