اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهاوند:

هیئت‌های مذهبی مروجان بصیرت در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: هیئت‌های مذهبی مروجان دینداری، بصیرت و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند.

هیئت‌های مذهبی مروجان بصیرت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، خدایار ظفری ظهر امروز در نخستین گردهمایی هیئت‌های مذهبی نهاوند اظهار داشت: اعضای هیئت امنای هیئت‌های مذهبی می‌توانند سفیران ارزشمند و اثرگذار ولایتمداری و بصیرت‌افزایی در جامعه باشند.

وی ماه محرم را ماه پیروزی حق علیه بر باطل و پیروزی خون بر شمشیر خواند و گفت: در این ماه اوج ولایتمداری و حق‌طلبی به رخ جهانیان کشیده شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند بهره‌گیری از درس محرم را به عنوان دانشگاهی با مفاهیم و دروس ارزشمند دانست و ادامه داد: امام حسین(ع) با نثار خون خویش به جهانیان اثبات کرد که اگر برای احقاق حقوق الهی و ماندگاری دین مبین اسلام نیاز باشد باید از همه هستی خویش گذشت.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن بعد از گذشت بیش از 34 سال را به واسطه وجود فرهنگ غنی عاشورا قلمداد کرد و ابراز کرد: حضرت امام خمینی(ره) در این باره فرموده که اگر محرم و صفر نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، بنابراین نباید در ایام محرم تنها به ساعتی عزاداری بسنده کرد بلکه ابعاد قیام باید تشریح شود.

ظفری به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل جوان از حلاوت و شیرینی مفاهیم باارزش عاشورا پرداخت و افزود: بهره‌مندی از ابعاد مختلف محرم بزرگ‌ترین سلاح برنده علیه برنامه‌های شوم و بی‌پایه و اساس دشمنان است.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ عاشورا در بین نسل جوان هستیم لذا مسئولان و هیئت‌های مذهبی باید در این زمینه وارد کار شوند.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان سخنانش تأکید کرد: مداحان و ذاکران باید مراقب باشند و از بیان مطالب خرافه و به دور از واقعیت دوری کنند زیرا دشمنان به دنبال این هستند که از خرافه‌گویی‌ها، علیه آرمان‌های والای اسلام و شیعه استفاده منفی کنند.

انتهای پیام/89016/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول